پی سی شایعه: بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time در قسمت بعدی Ubisoft Forward معرفی خواهد شد - پی سی

در طول چند ماه اخیر، شایعات و گزارش‌های مختلفی در مورد نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Prince of Persia منتشر شده‌اند که تاکنون این مورد به صورت رسمی از سوی یوبی‌سافت (Ubisoft) تایید نشده است. در همین حال، به‌تازگی شایعه‌ای منتشر شده است که به معرفی این بازسازی در قسمت دوم رویداد Ubisoft Forward اشاره دارد.

به‌تازگی کاربری به نام Okabe از انجمن Resetera، به بازسازی عنوان Prince of Persia: The Sands of Time و معرفی آن در قسمت بعدی رویداد Ubisoft Forward اشاره کرده است. ماه گذشته نیز این اینسایدر اعلام کرده بود که این عنوان چیزی بیش از یک ریمستر خواهد بود. نسخه‌ی The Sands of Time یکی از محبوب‌ترین عناوین مجموعه‌ی Prince of Persia محسوب می‌گردد و بدون شک عرضه‌ی بازسازی آن هیجان‌انگیز خواهد بود.

چندی پیش نیز بازسازی Prince of Persia در یک خرده‌فروشی گواتمالایی مشاهده شد. به‌ دنبال آن، جیسون شرایر (Jason Schreier) با انتشار توییتی به شایعات معرفی قریب‌الوقوع این بازی دامن زد. طبق اعلام شرکت یوبی‌سافت، قسمت دوم رویداد Ubisoft Forward در تاریخ ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۹ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰) و از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. ممکن است در این رویداد شاهد معرفی این بازسازی باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.