پی سی شایعه: اولین تصویر از Elden Ring فاش شد [به‌روزرسانی شد] - پی سی

ساعاتی پیش در وبسایت ۴chan تصویری فاش شد که به نظر می‌رسد مرتبط با عنوان Elden Ring است. در تصویر می‌بینیم که شخصیتی نا معلوم با یک شنل و شمشیر به سمت آتش می‌رود.

از آن‌جایی که این تصویر از طریق وبسایت ۴chan فاش شده است نمی‌توانیم صحت آن را تایید کنیم و بسیاری از طرفداران در حال حاضر آن را مورد بحث و گفت و گو قرار داده‌اند. از طرفی به نظر می‌رسد کسی نتوانسته تصویر مشابه‌ آن را در سطح اینترنت پیدا کند.

اسکرین شات مذکور را در ادامه مشاهده می‌کنید:

به یاد داشته باشید که ۴chan به هیچ عنوان منبعی نیست که همیشه اطلاعات معتبری از آن به اشتراک گذاشته شود اما بارها پیش آمده که شاهد فاش شدن اطلاعات متعدد بوده‌ایم.

بیش از ۱ سال و ۳ ماه می‌شود که کوچک‌ترین جزئیات رسمی از Elden Ring فاش نشده و این موضوع بسیاری از طرفداران را ناراحت کرده است.  اخیراََ یک خبرنگار ایتالیایی متذکر شده بود که بازی در حال حاضر برای عرضه در سه ماهه‌ی بهار ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. بر اساس صحبت‌های این منبع داخلی مراحل توسعه‌ی Elden Ring به خوبی پیش می‌رود برنامه دارد رویکرد Dark Souls 2 را پیش بگیرد مبنی بر این که برای نسل بعدی نیز عرضه شود. همچنین انتشار بازی در بهار منطقی به نظر می‌رسد چرا که فرام‌سافتور اکثر عناوین خود را در ماه‌های فوریه، مارس و آوریل ارائه می‌کند.

به‌روزرسانی:

نامعتبر بودن تصویر بالا مشخص شد. این تصویر از طریق یک صفحه‌ی اینستاگرامی طرفدار به اشتراک گذاشته شده بود.

Elden Ring در زمان رونمایی برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تایید شد و البته تاریخ عرضه‌ای مشخص نیست. با ورود به نسل بعد این احتمال وجود دارد که بازی برای نسل بعد نیز ساخته شود و یا این که به طور کلی یک اثر کاملاََ نسل بعدی باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.