پی سی شایعه: استودیوی اینیشیتیو برروی یک بازی اپیزودی کار می‌کند - پی سی

به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد استودیوی اینیشیتیو (The Initiative) در حال کار برروی یک بازی اپیزودی است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

در طول یک سال اخیر، شایعات مختلفی در خصوص پروژه‌های در حال ساخت در استودیوی بازی‌سازی اینیشیتیو منتشر شده‌اند. برخی از شایعات و گزارش‌ها به ساخت ریبوت عنوان Perfect Dark توسط این استودیو اشاره داشتند. با این حال تاکنون هیچ‌گونه اطلاعات دقیق و رسمی از پروژه‌های این استودیو منتشر شده‌ است.

به‌تازگی در آخرین قسمت از پادکست XboxEra، میزبانان این برنامه در خصوص آنچه که تاکنون از پروژه‌ی جدید اینیشیتیو شنیده‌اند، به بحث و گفتگو پرداختند. به گفته‌ی این اینسایدرها، اولین پروژه‌ی بزرگ این استودیو یک عنوان اپیزودی خواهد بود. آن‌ها این پروژه را به نوعی با سریال Black Mirror مقایسه می‌کنند؛ زیرا احتمالاً موارد مرتبط و مشابهی از آن در جهان بازی وجود دارد. نیک بیکر (Nick Baker)، از اینسایدرهای صنعت بازی در این باره می‌گوید:

همه‌ی قسمت‌های سریال Black Mirror با یکدیگر مرتبط هستند و در یک جهان اتفاق می‌افتد. نمی‌گویم که بازی جدید اینیشیتیو مانند شبیه Black Mirror است، اما جنبه‌هایی از آن در بازی وجود دارد. این تنها چیزهایی است که ما شنیده‌ایم. من می‌دانم که این یک بازی اپیزودی است.

این اینسایدر در ادامه‌ی پادکست گفت که فکر نمی‌کند استودیوی اینیشیتیو در حال حاضر برروی بازی‌های بلاک باستری مانند The Last of Us و یا God of War کار کند و نگرانی خود را در مورد واکنش هواداران هنگام سرانجام معرفی پروژه‌ی آن‌ها ابراز کرد.

من فکر نمی‌کنم که فضای مجازی به خوبی به آن واکنش نشان دهد. این موضوع ممکن است موجب ناراحتی طرفداران اکس‌باکس شود.

همان‌طور که می‌بینید، صحبت‌های ضد و نقیضی در خصوص پروژه‌های در دست ساخت در اینیشیتیو مطرح شده‌اند. این صحبت‌ها فعلاً همگی در قالب شایعه قرار می‌گیرند. در هر صورت باید تا زمان معرفی رسمی و انتشار اطلاعات پروژه‌ی جدید این استودیو منتظر بمانیم.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا ساخت یک عنوان اپیزودی توسط استودیوی اینیشیتیو منطقی به نظر می‌رسد؟ نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.