پی سی شایعه: آیا استودیوی کوالیشن مشغول ساخت بسته الحاقی برای بازی Gears 5 است؟ - پی سی

آیا ممکن است بسته الحاقی برای بخش داستانی بازی Gears 5 در هنگام انتشار این عنوان برای کنسول اکس‌باکس سری اکس عرضه شود؟ این همان چیزی است که برخی از طرفداران پس از مراجعه به بخش بسته الحاقی برای بازی در استیم (Steam)، فکر می‌کنند.

این موضوع را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید و در حالی که برخی حدس زده‌اند که این فقط بسته از تجهیزات یا موارد مشابه است، برخی دیگر اشاره کرده‌اند که اینها معمولاً به عنوان بسته الحاقی طبقه بندی نمی شوند.

این اولین باری نیست که طرفداران Gears 5 در مورد پتانسیل محتوای تک نفره جدید برای بازی بحث می‌کنند. در ماه مارس، به‌نظر می‌رسید ویدئویی که به عنوان بخشی از Game Stack Live رونمایی شده بود، یک برش از یک بسته الحاقی بالقوه برای بخش کمپین داستانی بازی را نمایش می‌دهد که حتی در آن زمان حدس زده می‌شد که برای راه اندازی اکس‌باکس سری اکس آماده است. باید دید آیا این حدس و گمان واقعی است یا خیر، اما مدت زیادی طول نمی‌کشد تا ما بفهمیم! نقد و بررسی بازی Gears 5 توسط وب‌سایت گیمفا را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید. آیا دوست دارید بسته الحاقی جدید Gears 5 را ببینید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.