پی سی سونی به روند عرضه‌ی بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۵ سرعت بیشتری خواهد داد - پی سی

گزارشات منتشر شده از شرکت سونی حاکی از آن هستند که این شرکت ژاپنی قصد دارد تا با استفاده از راه‌حل‌های مختلف، به روند تولید و عرضه‌ی بازی‌های انحصاری کنسول نسل نهمی خود سرعت ببخشد.

سیاست تمرکز و ارایه‌ی بازی‌های انحصاری باکیفیت، همواره یکی از فرمول‌های موفقیت کنسول پلی‌استیشن و شرکت سونی محسوب می‌شود و موفقیت عظیم این شرکت در فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز تاحدود بسیار زیادی به لطف همین فرمول عملی شده است. در واقع، تنها کاری که یک کنسول موظف است تا انجامش دهد، اجرای بازی‌های مختلف است و داشتن یک کنسول بازی که برای هر سلیقه، ژانر و سبک یک یا چند بازی فوق‌العاده‌ی انحصاری دارد، بسیار لذت بخش خواهد بود.

از طرفی دیگر، برای بازی‌بازانی که از داشتن این کنسول بی‌نصیب بوده‌اند، دیدن هیاهو و اشتیاق دیگران برای عرضه و تجربه‌ی عناوین انحصاری چون Uncharted 4، The Last of Us Part II، Ghost of Tsushima، Persona 5، God of War و چندین و چند انحصاری شاهکار دیگر، چیزی جز حسرت را در پی نخواهد داشت و همچنین تصور بی‌نصیب بودن از کنسول پلی‌استیشن ۴، برای بازی‌بازانی که حتی یک بار طعم شیرین تجربه‌ی عناوین شاهکار فوق را چشیده باشند نیز غیرممکن خواهد بود. بدین‌ترتیب، اگر بشنویم که سونی قصد دارد تا همچنان از همین فرمول برای موفقیت در بازار فروش کنسول‌های نسل بعدی نیز استفاده کند و یا حتی این فرمول را توسعه و سرعت ببخشد، نباید چندان متعجب شویم.

در گزارشی که اخیراً از سوی شرکت سونی منتشر شده است، علاوه بر تاکید بر سرعت بخشیدن به روند توسعه و عرضه‌ی بازی‌های انحصاری، از تمایل این شرکت ژاپنی برای سرمایه‌گذاری و خرید استودیوهای بیشتر برای افزودن بازی‌های آن‌ها به فهرست عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۵ صحبت شده است. همچنین این شرکت همین موضوع را به عنوان اصلی‌ترین هدف خود برای موفقیت کنسول پلی‌استیشن ۵ معرفی کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد تا عزم جدی‌ای برای انجام آن از سوی ژاپنی‌های سخت‌کوش و منضبط شکل گرفته باشد.

از طرفی دیگر، تا این لحظه و با درنظر گرفتن فاصله‌ی حدوداً چهارماهه تا عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵، سونی از چندین عنوان انحصاری رونمایی کرده است که برخی از آن‌ها به عنوان عناوین لحظه‌ی انتشار و برخی دیگر با اندکی تاخیر منتشر خواهند شد که از بین آن‌ها می‌توان به بازی‌هایی نظیر Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Ratchet and Clank: Rift Apart، Horizon Forbidden West، Gran Turismo 7 و چند عنوان انحصاری دیگر اشاره نمود. همچنین، بازی‌هایی نظیر Deathloop، GhostWire: Tokyo و Godfall نیز در این فهرست وجود دارند که توسط استودیوهای Third-Party تحت توسعه قرار دارند و علاوه بر کنسول پلی‌استیشن ۵، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهند شد.

کنسول پلی‌استیشن ۵، در تعطیلات پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها