پی سی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس در کمتر از ۶ ماه بیش از ۵ میلیون کاربر جدید به دست آورده است - پی سی

در ماه آوریل سال جاری میلادی بود که شرکت مایکروسافت در خبری اعلام کرد که سرویس اکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) سرانجام به تعداد ۱۰ میلیون کاربر دست یافته است و این یک نقطه‌ی عطف بزرگ برای سیاست‌های آینده‌ی این شرکت به شمار می‌آید. با این حال به نظر می‌رسد که این سرویس محبوب در کمتر از شش ماه به رشد بیش از ۵۰ درصدی دست یافته است و همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

امروز در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی داغ و مهم، شرکت مایکروسافت جزئیاتی را در مورد خرید شرکت مادر استودیو‌ی بتسدا (Bethesda) منتشر کرد و در ادامه افزود که سرویس اکس‌باکس گیم‌پس هم‌اکنون بیش از ۱۵ میلیون کاربر دارد. این عدد بدان معنا خواهد بود که در کمتر از شش ماه گذشته بیش از ۵ میلیون کاربر جدید برای این سرویس حق اشتراک را خریداری کرده و عضو آن شده‌اند. به طور کلی به نظر می‌رسد که قبل از عرضه‌ی دو کنسول اکس‌باکس سری اس و سری اکس، این سرویس رشد بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد و از این نظر سیاست‌های خاص شرکت مایکروسافت احتمالا با موفقیت پیش ‌روند.

اخیراً بخش اکس‌باکس شرکت مایکروسافت در یک بیانیه اعلام کرده بود که آن‌ها برروی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس و درآمد حاصل از آن بیشتر از فروش کنسول‌های بازی خود تمرکز خواهند داشت و بدون شک همین موضوع باعث متمایز شدن این بخش از سرویس‌های شرکت‌های رقیب یعنی سونی و نینتندو شده است. بسیاری از کارشناسان صنعت بازی‌های ویدئویی اعتقاد دارند که شرکت مایکروسافت برنامه‌های ویژه و درازمدتی را برای این سرویس در نظر گرفته است تا حتی روند رشد کاربران آن با شیب تندتری دنبال شود. حال احتمال حضور بازی‌های بزرگی از مجموعه‌های محبوب The Elder Scrolls ،Fallout و DOOM می‌تواند به افزایش کاربران سرویس اکس‌باکس گیم‌پس بیفزاید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.