پی سی سازندگان Apex Legends: ما با کرانچ مخالف هستیم - پی سی

همانند دیگر عناوین سرویس محور، موفقیت و محبوبیت بازی Apex Legends نیز به انتشار مداوم محتویات و شخصیت‌های قابل بازی جدید وابسته است. همان‌طور که می‌دانید، در مقایسه با عنوان به شدت محبوب Fortnite، ساخته‌ی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در زمینه‌ی عرضه‌ی محتویات جدید کندتر بوده است. اخیراً کارگردان بازی به این موضوع پرداخته و دلیل سرعت پایین روند توسعه‌ی محتویات جدید را توضیح داده است.

پس از رونمایی از بتل پس فصل هفتم Apex Legends، بازی‌بازان زیادی از روند پیشرفت کند و زمان گیر آن انتقاد کردند. در پاسخ به انتقادات بازی‌بازان، ریسپاون اعلام کرد که روند توسعه‌ی محتویات جدید در آینده نیز نسبتاً کند‌تر خواهد بود. چراکه تنها راه دیگر برای ارائه‌ی سریع محتویات کرانچ است؛ چیزی که توسعه دهندگان به شدت با آن مخالف هستند.

آقای چد گرینیر (Chad Grenier)، کارگردان بازی Apex Legends، در طی یک AMA در انجمن ردیت به این موضوع پرداخت و اعلام کرد که تیم Apex Legends به شدت با اعمال فشار برروی توسعه دهندگان مخالف بوده و به جای کرانچ، تعداد اعضای تیم خود را گسترش داده است:

ما با کرانچ مخالف هستیم. پس در مقایسه با حالتی احتمالی که در آن ۱۵ ساعت در روز کار می‌کنیم، احتمالاً با سرعت کم‌تری محتوا تولید خواهیم کرد. اما این چیزی نیست که ما مایل به انجام آن باشیم. از زمان عرضه‌ی بازی، ما تقریباً تعداد تیم خود را دو برابر کرده‌ایم تا بتوانیم پاسخگوی درخواست محتوای جدید باشیم. پس ما واقعاً داریم تلاش می‌کنیم تا محتویات باکیفیتی را با سرعت مناسب به شما ارائه دهیم.

البته ریسپاون در گذشته نیز مخالفت خود با کرانچ را اعلام کرده بود. پس خیلی خوب است که می‌بینیم مدیران و اعضای ارشد این استودیوی آمریکایی همچنان به اصول خود پایبند هستند و سعی دارند تا محیطی سالم را برای کار توسعه دهندگان فراهم کنند. اگر به خاطر داشته باشید، تاکنون چندین بار شاهد انتشار گزارش‌هایی از کرانچ طاقت فرسای توسعه دهندگان اپیک گیمز (Epic Games) برای ساخت محتوای جدید Fortnite بوده‌ایم. پس کاملاً قابل درک است که چرا ریسپاون نمی‌خواهد به توسعه دهندگان خود فشار بیاورد.

بازی Apex Legend هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این در حالی است که کنسول‌های جدید مایکروسافت و سونی می‌توانند این عنوان را با حداکثر رزلوشن ۱۴۴۰P اجرا کنند. همچنین باید یادآور شویم که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی نیز برای عرضه در سال آینده برنامه ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.