ما کمتر از یک ماه تا عرضهی کنسولهای نسل بعدی فاصله داریم و هر دو شرکت سونی و مایکروسافت تلاش میکنند تا یک لانچ بینظیر را رقم بزنند. Godfall یکی از اولین آثاری بود که برای نسل بعد معرفی شد، عنوانی که به صورت انحصاری کنسولی برای پلیاستیشن ۵ در دسترس قرار میگیرد. به نظر میرسد که یکی از ویژگیهای کنسول مورد علاقهی سازندگان این بازی است.
رئیس استودیوی کانترپلی گیمز (Counterplay Games) در مصاحبهای با مجلهی رسمی پلیاستیشن (Official Playstation Magazine UK) توضیح مختصری در مورد سیستم پلیاستیشن ۵ و کنترلر آن، دوال سنس، ارائه داد. او از صفت باورنکردنی برای این کنترلر استفاده کرد و آن را اینگونه توصیف کرد که سازندگان میتوانند ارتعاشات را به دقیقترین شکل ممکن برروی آن اعمال کنند.
او اولین شخصی نیست که از دوالسنس تعریف میکند چرا که قبلاََ سازندگان فرست-پارتی و ترد-پارتی متعددی دوالسنس را تحسین کرده بودند و بازخورد هاپتیک یا تریگرهای انطباقی آن را برای غوطهوری در اثر بینظیر میدانند. اغلب اوقات در اوایل هر نسل برخی ویژگیهای یک کنسول بدون هیچ دلیلی هایپ میشود اما تنها زمان میتواند چنین موضوعی را مشخص کند.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا کنترلر دوالسنس میتواند در سطح هایپهای صورت گرفته عمل کند؟