پی سی رویداد The Game Awards 2020 رکورد ۸۳ میلیون بیننده‌ی زنده را به ثبت رساند - پی سی

رویداد بزرگ The Game Awards شش سال است که به صورت رسمی و به شکل کنونی برگزار می‌شود و آقای جف کیلی (Geoff Keighley) که از شخصیت‌های مشهور و شناخته شده‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید، وظیفه‌ی ساخت و اجرای آن را بر عهده دارد. در این رویداد علاوه بر نمایش‌های مختلف از بازی‌های گوناگون در حال توسعه، فهرستی از برترین عناوین هر سال در زمینه‌های متنوعی به مانند موسیقی، کارگردانی، داستان و موارد دیگر معرفی می‌شوند تا از میان آن‌ها بهترین بازی انتخاب شود.

در واقع رویداد The Game Awards تنها یک مراسم اهدای جوایز نیست، بلکه تبدیل به یک فرهنگ و مراسم ویژه در صنعت بازی‌های ویدئویی شده است و هر ساله در روز برگزاری چشم بسیاری از بازی‌بازان و فعالان صنعت بازی به این رویداد است. در حالی که نمایش امسال به خاطر شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا متفاوت اجرا و برگزار شد اما گزارش‌ها از آمار بینندگان این برنامه به رکورد جدیدی اشاره دارند.

به دنبال پخش مراسم The Game Awards 2020 در روزها‌ی گذشته، آقای جف کیلی مجری و تهیه‌کننده‌ی این رویداد در حساب کاربری رسمی خود برروی توییتر به بیان برخی آمارها از تعداد بینندگان مراسم پرداخت و از آن به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ شش ساله‌ی رویداد The Game Awards یاد کرد. طبق آمار منتشر شده، رویداد The Game Awards 2020 به رکورد بیش از ۸۳ میلیون بیننده‌ی زنده و مستقیم دست یافته است. علاوه بر این در زمان اوج تعداد مخاطبین، تعداد ۸٫۳ میلیون نفر به صورت همزمان در حال تماشای این مراسم بوده‌اند. در سال گذشته ما شاهد رکورد ۴۵٫۲ میلیون نفری تعداد بینندگان زنده‌ی این مراسم بودیم و حال در سال ۲۰۲۰ این تعداد با افزایش ۸۰ درصدی همراه بوده است که بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

همچنین آقای جف کیلی در حساب توییتر خود اعلام کرد که اوج بینندگان همزمان رویداد The Game Awards امسال برروی شبکه‌ی توییچ (Twitch) به تعداد ۲٫۶۳ میلیون نفر رسیده که حدود دو برابر آمار پارسال است. رویداد The Game Awards 2020 در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) برگزار شد که در جریان آن بازی The Last of Us Part II با شایستگی کامل جایزه‌ی بهترین بازی سال به همراه جوایز ارزشمند دیگر به مانند بهترین کارگردانی، بازیگری و موارد دیگر را از آن خود ساخت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.