پی سی رویداد جدید Borderlands 3 هم ‌اکنون قابل دسترس است - پی سی

اگر شما مثل دیگر طرفداران بازی Borderlands 3 منتظر انتشار بسته‌ الحاقی Director’s Cut در سال آینده هستید، خبر خوب این است که می‌توانید با تجربه‌ی بازی به صورت Co-op در طی چند هفته‌ی آینده، loot‌های بیش‌تری را به دست آورده و خود را برای ماجراجویی بزرگ بعدی آماده کنید. رویداد جدید Borderlands 3 با نام Co-Op Loot Drop Mini-Event هم‌اکنون قابل دسترس است و بازی‌بازان می‌توانند با تجربه‌ی بازی به همراه دوستان خود، سلاح‌های بیش‌تری را دریافت کنند.

هدف از ارائه‌ی رویداد جدید Borderlands 3 این است که شما به همراه تعدادی Vault Hunter دیگر یک گروه را تشکیل داده و با یکدیگر به نبرد با دشمنان بپردازید. طبق اطلاعات منتشر شده، میزان پاداش بازی‌بازان به تعداد همراهان آن‌ها بستگی دارد؛ به عبارت دیگر، اگرچه پاداش کوچکی برای بازی با یک دوست در نظر گرفته شده است، اما اگر دو یا سه نفر را به گروه خود دعوت کنید، شانس بیش‌تری را برای دریافت سلاح‌های بهتر خواهید داشت. پس اگر می‌خواهید با دوستان خود به ماجراجویی رفته و سلاح‌های قدرتمندی پیدا کنید، این فرصت را از دست ندهید.

افزایش شانس دریافت سلاح‌های قدرتمند تنها محدود به بازی اصلی نیست و شامل بسته الحاقی Borderlands 3 نیز می‌شود. توسعه دهندگان امیدوار هستند تا بازی‌بازان از مزایا‌ی رویداد جدید Borderlands 3 استفاده کرده و به مکان‌های قدیمی و جدید بازی سفر کنند. علاوه بر این، از آن‌جایی که Takedown‌های چالش برانگیز Borderlands 3 نیز loot بیش‌تری را به شما ارائه خواهند داد، در طی دوره‌ی برگزاری این رویداد می‌توانید این فعالیت‌ها را نیز انجام دهید. در نظر داشته باشید که گیرباکس (Gearbox) تایید کرده است که رویداد Co-Op Loot Drop Mini-Event در تاریخ ۲ بهمن (۲۱ ژانویه) به پایان خواهد رسید.

از طرف دیگر، حدس می‌زنیم که طرفداران حالت Arms Race به اندازه‌ی دیگر بازی‌بازان از رویداد جدید Borderlands 3 لذت نخواهند برد. توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند که به دلیل مسائل مربوط به بالانس بازی، شانس دریافت loot در این حالت کم‌تر خواهد بود.

به خاطر دسترسی به سلاح‌های انحصاری Legendry در بخش Arms Race، ممکن است بازی‌بازان از این خبر ناامید شوند، اما با در نظر گرفتن مقدار فعلی نرخ دریافت loot در این حالت، نِرف (Nerf) کردن آن منطقی است.

در نهایت لازم به ذکر است که به لطف ویژگی split-screen، بازی‌بازان می‌توانند به صورت آفلاین نیز از مزایای رویداد Co-Op Loot Drop Mini-Event بهره ببرند. برای یادآوری باید اضافه کنیم که Borderlands 3 در این حالت از حداکثر چهار بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. پس اصلاً مهم نیست که به صورت آنلاین و یا آفلاین بازی می‌کنید، دوستان خود را جمع کرده، Vault Hunter‌های خود را آماده کنید و چند هفته‌ی آینده را به تجربه‌ی Borderlands 3 اختصاص دهید.

بازی Borderlands 3 هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اکس و سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید فهرست تروفی‌های نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی را از این‌جا مشاهده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.