پی سی رسمی: نام بازی Gods and Monsters به Immortals: Fenyx Rising تغییر پیدا کرد - پی سی

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در کنار تایید حضور این بازی در رویداد آتی Ubisoft Forward، به‌صورت رسمی اعلام کرد که نام این بازی از Gods and Monsters به Immortals: Fenyx Rising تغییر پیدا کرده است.

پس از آن‌که شرکت یوبی‌سافت نمایشی کوتاه از یک بازی کاملاً جدید با نام Gods and Monsters را در رویداد E3 2019 پخش کرد، جزییات و اخبار پیرامون این بازی به سکوت مطلق عجیبی فرو رفت. اما اخیراً و در کنار اخبار منتشر شده‌ی پیرامون رویداد Ubisoft Forward، اطلاعاتی جدید از این بازی نیز فاش شد که مهم‌ترین آن‌ها به تغییر نام این بازی از Gods and Monsters به Immortals: Fenyx Rising برمی‌گردد.

اخیراً کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌لطف مرجع رتبه‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در کشور تایوان موفق شدند تا جزییاتی از یک بازی آشنا با نامی جدید از شرکت یوبی‌سافت را بیابند که آن بازی Immortals: Fenyx Rising نام داشت. هرچند که با تطابق تصاویر مختلف به راحتی می‌توان حدس زد که این بازی همان Gods and Monsters است که شرکت یوبی‌سافت پیش‌تر نمایشی کوتاه از آن را منتشر کرده بود و حالا قرار است تا نامی جدید داشته باشد.

اما به‌هرترتیب، تا انتشار تاییدیه‌ی رسمی این شرکت فرانسوی، باید همچنان برچسب شایعه به این موضوع زده می‌شد. ولی اخیراً و در بروزرسانی آخر وبسایت یوبی‌سافت، این شرکت فهرستی از نمایش‌های خود در رویداد آتی Ubisoft Forward را منتشر نمود که نام بازی Immortals Fenyx Rising به عنوان یک آی‌پی جدید و بازی که پیش‌تر Gods and Monsters نام داشت به چشم می‌خورد تا درنهایت این موضوع نیز به صورت رسمی توسط این شرکت تایید شود.

به هرحال، احتمالاً Immortals: Fenyx Rising عنوانی کاملاً متفاوت با آن چیزهایی باشد که در سال‌های اخیر از یوبی‌‌سافت می‌دیدیم؛ چرا که این شرکت در اوایل سال جاری میلادی و طی یک مصاحبه اذعان کرد که دیدگاه آن‌ها نسبت به بازی‌های ویدیویی تغییر کرده است و به‌دنبال اعمال تغییرات اساسی در همه‌ی بخش‌های بازی‌های خود هستند. همچنین این شرکت در جواب این سوال که “این تغییرات شامل چه‌چیزهایی می‌شوند؟” این‌گونه پاسخ داد که چشم‌اندازهای این شرکت از یک بازی ویدیویی به کلی تغییر پیدا کرده است و آن‌ها به دنبال اعمال تغییرات اساسی در مراحل مختلف توسعه‌ی بازی، از اسم گرفته تا طراحی شخصیت‌ها و مکانیک‌های آن‌ها هستند.

رویداد Ubisoft Forward، در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ (۱۰ سپتامبر) برگزار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.