پی سی رئیس شرکت تیک-تو از افزایش قیمت بازی‌های نسل بعدی دفاع می‌کند - پی سی

رئیس شرکت تیک‌-تو از افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی هزینه‌های تولید می‌گوید و افزایش قیمت بازی‌ها را امری اجتناب ناپذیر توصیف می‌کند.

نسل جدیدی از کنسول‌ها در راه است و ما در هیجان‌انگیزترین دوره‌ی بازی‌های ویدیویی قرار داریم. بازی‌های جدید و ویژگی‌های سخت‌افزارهای مدرن همیشه موضوعات درگیرکننده و جذابی هستند اما ممکن است در نسل جدید شاهد افزایش قیمت‌ها نیز باشیم که باعث نارضایتی بازی‌بازان خواهد شد. اگرچه برخی شرکت‌ها قیمت عناوین نسل بعدی خود را پیرامون ۵۹٫۹۹ دلار نگه داشته‌اند و ما با افزایش قیمت آثار میان‌نسلی رو به رو نیستیم اما عده‌ای از شرکت‌ها نیز ۱۰ دلار به قیمت‌ها اضافه کرده‌اند. تا بدین لحظه می‌دانیم که Call of Duty: Black Ops Cold War و NBA 2K21 برروی نسل بعدی کنسول‌ها با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. حالا رئیس شرکت تیک‌-تو (Take-Two) در بیانیه‌ی جدیدی از این افزایش قیمت دافع کرده است.

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، رئیس شرکت تیک-تو اینتراکتیو، در مصاحبه‌ای با وبسایت پروتکل (Protocol) از افزایش قیمت بازی‌های نسل بعدی دفاع کرد. وی در این باره گفت که ما با دو موضوع رو به رو هستیم، یکی از آن‌ها این است که در طول ۱۵ سال اخیر هزینه‌های تولید ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش یافته‌اند در حالی که قیمت ۶۰ دلار به یک استاندارد تبدیل شد و همچنین از طرفی سلیقه‌ی مشتریان تغییر کرده است و آن‌ها انتظار آثاری عظیم و پویا دارند. زلنیک در این باره توضیح داد:

سخن نهایی این است که ما تقریباََ برای ۱۵ سال شاهد افزایش قیمت نبودیم و هزینه‌های تولید ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش یافته‌اند اما در عین حال که هیچکس به افزایش قیمت تولید توجه ندارد تعامل بازی‌بازان و خواسته‌ی آن‌ها از عناوین مختلف نیز متفاوت شده است.

ما بازی‌های بسیار بزرگ‌تری را نسبت به ۱۰ سال پیش ارائه می‌دهیم. این که شما پس از خرید یک بازی پول بیشتری را صرف آن کنید کاملاََ اختیاری است و ما با یک بازی رایگان طرف نیستیم. وقتی یک بازی کامل به شما ارائه می‌شود و شما دیگر خرج آن نمی‌کنید باید تفاوتی در این میان وجود وجود داشته باشد.

قیمت ۵۹٫۹۹ دلاری بازی‌های ویدیویی برای اولین بار با عرضه‌ی کنسول اکس‌باکس ۳۶۰ در سال ۲۰۰۵ باب شد و از آن زمان تا به این لحظه نسخه‌ی استاندارد بازی‌ها تغییری در قیمت به خود ندیدند. اگرچه تا به این لحظه تنها اکتیویژن و تیک-تو استراتژی افزایش قیمت را پیش گرفته‌اند اما مطمئناََ به زودی سایر ناشرها نیز به آن‌ها محق خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.