پی سی رئیس سابق راکستار نورث بازی جدیدی برای رقابت با GTA در دست ساخت دارد - پی سی

رئیس سابق شعبه‌ی North شرکت راکستار (Rockstar)، لزلی بنزی (Leslie Benzies)، اثری با نام Everywhere در دست ساخت دارد که البته به تازگی بودجه‌ی ۴۲ میلیون دلاری به آن تزریق شده است.

لزلی که یکی از چهره‌های تاثیرگذار و مهم برای سری بازی‌های Grand Theft Auto به شمار می‌رود، در شرایطی بسیار سخت در سال ۲۰۱۶ از این شرکت جدا شد. این تهیه‌کننده شکایتی ۱۵۰ میلیون دلاری را بابت حق امتیاز پرداخت نشده به جریان انداخت و راکستار را به این موضوع متهم کرد که در جریان یک فرصت مطالعاتی و جدایی موقتی وی را اخراج کرده است.

مدتی بعد او اعلام کرد که استودیوای با نام راکت‌ بوی (Rocketboy) تاسیس کرده است که در ادینبورگ و بوداپست فعالیت می‌کند. در حال حاضر ۱۳۰ نفر سازنده‌ی با استعداد که اکثراََ افرادی بودند که برروی سری GTA کار می‌کردند در این استودیوها مشغول توسعه‌ی عنوانی بلندپروازانه هستند. در میان این سازندگان نام افرادی مانند کالین اِنتویسل (Colin Entwistle)، برنامه‌نویس GTA V، فلیپه بوسکتس (Felipe Busquets)، انیماتور ارشد صحنه‌های سینمایی بازی‌های راکستار، کریگ کانر (Craig Conner)، کارگردان موسیقی راکستار، و متیو اسمیث (Matthew Smith)، کارگردان صدا در شرکت راکستار، به چشم می‌خورد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت تلگراف (The Telegraph)، استودیوی راکت بوی سرمیه‌های عظیمی را جذب خود کرده که بخش عظیمی از آن توسط ابر شرکت چینی نت‌ایز (Netease) تامین شده است. در آخرین جذب سرمایه، این استودیو توانسته ۳۲ میلیون پوند (۴۲ میلیون دلار) تامین بودجه کند. این سرمایه‌گذاری‌ها از سوی Cayman Fund Makers و Galaxy Interactive صورت گرفته است.

بنزی در سال ۲۰۱۷ به ونچربیت (VentureBeat) گفته بود که بازی Everywhere، اولین پروژه‌ی استودیوی تازه‌ تاسیس راکت بوی، در سبک دنیای‌باز قرار خواهد داشت و شباهتی با بازی‌های قبلی او ندارد. وی توضیح داده بود:

عنوان Everywhere شامل بسیاری از المان‌های سنتی بازی‌های ویدیوی خواهد شد اما ما قصد داریم پا را فراتر بگذاریم و از همه‌ جا و همه چیز الهام بگیریم. بازی‌بازان باهوش‌تر شده‌اند و خواهان موارد بیشتری از بازی‌هایشان هستند و ما می‌خواهیم بازی‌بازان آزادی حقیقی را تجربه کنند و در دنیاهایی که خلق کرده‌ایم زندگی کنند. ما قصد داریم حالت‌های مختلف و شیوه‌های تجربه‌ی مختلفی را به ارمغان بیاوریم. نه تنها قصد داریم که داستان‌های خودمان را روایت کنیم بلکه به بازی‌بازان اجازه دهیم که ماجراجویی‌های خودشان را مورد اکتشاف قرار دهند و همچنین نقش راوی را ایفا کنند.

لازم به ذکر است که بنزی متذکر شد که تیم او از موتورگرافیکی شرکت آمازون یعنی Lumberyard برای توسعه‌ی پروژه‌ی اول خود استفاده می‌کند.

افراد زیادی از راکستار جدا شده‌اند. تا به این لحظه می‌دانیم که دن هاوسر (Dan Houser)، یکی از بنیان‌گذاران و کارگردانان ارشد این شرکت، پس از ۲۰ سال راکستار را ترک کرد سپس نویسنده و تهیه‌کننده‌ی قدیمی سری GTA یعنی لازلو جونز (Lazlow Jones) جدایی خود را اعلام کرد.

وبسایت خبری کوتاکو مدتی پیش گزارش داده بود که بازی بعدی از سری GTA در اوایل پروسه‌ی توسعه قرار دارد و قرار نیست به این زودی‌ها رونمایی شود. در حال حاضر می‌دانیم که راکستار برای عرضه‌ی نسخه‌ی به‌روز شده و گسترش یافته‌ی GTA V برروی کنسول‌های نسل بعدی اکس‌باکس و پلی‌استیشن آماده می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.