پی سی رئیس استودیوی گیرباکس: اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ بزرگ‌ترین جهش نسلی خواهند بود - پی سی

تقریباََ یک یک ماه تا عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی فاصله داریم و بازی‌بازان در سرتاسر جهان مشتاقانه منتظر این اتفاق هستند. انتظارات زیادی حول این کنسول‌ها شکل گرفته است بخشی از بازی‌سازان نسبت به قدرت پردازشی گرافیکی ذوق نشان داده‌اند، برخی پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند را ستایش کرده و عده‌ای نیز درایو SSD را تحسین‌برانگیز خوانده‌اند. تمامی این مورد دست به دست هم می‌دهند که منتظر نسلی پر از پیشرفت و تغییرات اساسی باشیم.

آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، رئیس و مدیرعامل شرکت گیرباکس (Gearbox)، در مصاحبه‌ای با وبسایت گیم‌اسپات (Gamespot) هر دو سیستم را مورد ستایش قرار داده و جهش به نسل بعد را بزرگ‌ترین جهش در تمامی نسل‌ها توصیف می‌کند. او حتی اظهار می‌کند که این پیشرفت نسبت به جهش از بازی‌های دو بعدی به سه بعدی نیز عظیم‌تر و گسترده‌تر خواهد بود اگرچه وی به این نکته اشاره می‌کند که احتمالاََ عناوین زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس پیشرفت حقیقی را نشان نمی‌دهند. وی در این باره گفت:

من فکر می‌کنم سرانجام مشتریان تغییراتی که به وجود خواهد آمد را درک خواهند کرد که البته اکثر این پیشرفت‌ها به لطف قابلیت‌ها و توانایی‌های جدید ایجاد می‌شود. این واقعاََ غیرقابل باور خواهد بود. جهش به پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس بزرگ‌ترین جهش کنسول‌ها خواهد بود که من تا به این لحظه در تاریخ بازی‌های ویدیویی دیده‌ام. این را در حالی می‌گویم که جهش از عناوین دو بعدی به سه بعدی نیز به حساب می‌آید. این سخت‌افزارهای قدرتمند به هر طریقی که فکرش را بکنید نحوه‌ی رویکرد ما و فکر کردن به ساخت بازی‌ها را تغییر می‌دهد. با وجود این، باید به شما بگویم که در عناوین زمان عرضه به سختی پیشرفت‌ها را خواهید داد چرا که بسیاری از آن‌ها قبل از در نظر گیری سخت‌افزارهای نسل بعد و یا ساختن ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها توسعه پیدا کرده‌اند. اگر صادقانه بگویم، عناوین بسیاری وجود دارند که از پلتفرم‌های کنونی پورت شده‌اند و یا بازسازی‌های قدیمی بر اساس محدودیت‌های قبلی هستند.

با این وجود من تا حد زیادی در رابطه با عرضه‌ی Borderlands 3 برروی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس ذوق دارم. ما تا حد زیادی با بهبود رزولوشن و نرخ فریم به ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه و اضافه کردن اسپلیت اسکرین ۴ نفره آن را گسترش داده‌ایم. این بسیار جذاب خواهد بود و من برای بازی‌بازانی که قرار است Borderlands 3 را برروی پلتفرم‌های نسل بعدی تجربه کنند هیجان‌زده و خوشحال هستم.

چندی پیش گیرباکس Borderlands 3 را برای هر دو پلتفرم اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ تایید کرد. آن‌ها همچنین بازی Godfall را در زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ به انتشار خواهند رساند.

اکس‌باکس سری اکس و سری اس در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد. پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.