پی سی دیجیتال فاندری: قابلیت Backward Compatibility کنسول اکس‌باکس سری اس بازی‌های اکس‌باکس اورجینال و ۳۶۰ را بهبود می‌بخشد - پی سی

برخی عناوین قدیمی حتی با افزایش رزولوشن رو به رو خواهند شد و عملکرد بسیار بهتری را به نمایش می‌گذارند.

پس از رونمایی رسمی از کنسول اکس‌باکس سری اس و اعلام خبر عدم پشتیبانی از بهبودهای حالت اکس‌باکس وان اکس، یک سری از نگرانی‌ها برای طرفداران این پلتفرم پیش آمد که خوشبختانه این بار با اخبار خوبی نزد آن‌ها آمده‌ایم. اگرچه خبر عدم اجرای بازی‌ها در حالت وان اکس حقیقت دارد و دلیل اصلی آن رم پایین‌تری است که در دسترس قرار می‌دهد اما باید بدانید که این کنسول می‌تواند بهبود اساسی برای بازی‌های اکس‌باکس اورجینال و اکس‌باکس ۳۶۰ به ارمغان بیاورد.

مقاله‌ی جدید منتشر شده در وبسایت دیجیتال فاندری (Digital Foundry) گزارش می‌دهد که اکس‌باکس سری اس بازی‌های اکس‌باکس اورجنال را سه برابر بهتر به نمایش خواهد گذاشت به شکلی که رزولوشن را از ۴۸۰p به ۱۴۴۰p می‌رساند. به شکلی مشابه رزولوشن عناوین اکس‌باکس ۳۶۰ نیز بهبودی دو برابر خواهند داشت و از ۷۲۰p به ۱۴۴۰p خواهند رسید. اگرچه با بهبودی همانند اکس‌باکس وان اکس رو به رو نیستیم که بازی‌های مذکور را به ۴K می‌رساند اما باز هم خوشحال کننده‌ است که با افزایش کیفیت تجربه‌ای بهتر برای مخاطب به وجود آید.

همچنین باید متذکر شویم، به غیر از این که قابلیت یادگیری ماشینی “Auto HDR”  همانند سری اکس در کنسول سری اس نیز وجود دارد شما خواهید توانست نرخ فریمی دو برابری برای بازی‌های کنسول‌ اکس‌باکس ۳۶۰ و اکس‌باکس اورجینال تجربه کنید.

معمار این کنسول (سری اس)، اندرو گوسن (Andrew Goossen)، به دیجیتال فاندری گفت:

ما سری اس را طوری طراحی کرده‌ایم که بازی‌های اکس‌باکس وان اس را به شکلی بهبود دهد که وان اکس نمی‌توانست آن را انجام دهد. ما کار را برای بازی‌های وان اس راحت کردیم تا بتوانند نرخ فریم دو برابری را برروی سری اس به ارمغان بیاورد.

کنسول‌های اکس‌باکس سری اس/اکس در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) با قیمت ۲۹۹ و ۴۹۹ دلار در دسترس طرفداران قرار خواهند کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.