پی سی دو بازی Machinarium و Samarost 3 برروی اندروید تخفیف خوردند - پی سی

استودیوی آمانیتا دیزاین (Amanita Design)، خالق دو بازی مشهور و پرطرفدار Machinarium و Samarost 3، امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که این عناوین برروی فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) با تخفیف ویژه‌ای همراه شده‌اند و این بهترین فرصت برای بازی‌بازانی است که تا به حال فرصت تجربه‌ی آن‌ها را نداشته‌اند. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات تکمیلی به همراه تریلری در این زمینه باشید.

هر دو بازی Machinarium و Samarost 3 تا قبل از امروز با قیمت ۴٫۹۹ دلار برروی اندروید به فروش می‌رسید. حال بهترین خبر برای بازی‌بازان این است که آن‌ها قادر هستند تا این آثار را تنها با قیمت ۱ دلار دریافت و تجربه نمایند. حال باید دید که شمار طرفداران این دو بازی درخشان تا چه حد افزایش خواهد یافت.

بازی Samarost 3 ابتدا در سال ۲۰۱۶ میلادی در دسترس قرار گرفت و به یکی از محبوب‌ترین عناوین استودیوی آمانیتا دیزاین تبدیل شد. تیم سازنده برای ساخت این عنوان ماجراجویی و فکری از انیمیشن‌های مختلفی الهام گرفته و در این خصوص به موفقیت دست پیدا کرده است. با این حال، بی شک بهترین بازی این شرکت را باید Machinarium به حساب آورد که به یکی از بی بدیل‌ترین عناوین پازلی تبدیل شد. در این عنوان باید هدایت رباتی دوست داشتنی را به دست گرفته و به دنبال خانواده‌ی خود بروید. در بین راه با افراد زیادی ملاقات می‌کنید و باید از آن‌ها کمک بگیرید. بازی از محیطی اعتیادآور و جذاب برخوردار است و بازی‌بازان در وهله‌ی اول به این موضوع پی خواهند برد. به طور کلی اگر از دوست داران سبک‌ها گفته شده هستید، این دو بازی را در اولویت انتخاب‌هایتان قرار دهید.

هر دو بازی فوق به صورت point and clilck هستند و تنها کافی است که با فشردن بخش‌های مختلف صفحه‌ی گوشی هوشمند خود، به اهداف دلخواهتان برسید. امروز برای آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئویی هم از بازی Samarost 3 در دسترس قرار گرفت که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت آن اقدام کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.