پی سی در نسخه‌ی چینی بازی Cyberpunk 2077 بیش از ۱۵۰ صداپیشه حضور دارند - پی سی

بازی Cyberpunk 2077 از استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) یک تجربه‌ی عظیم خواهد بود. اما حتی با وجود تمام جزئیات مربوط به مسیرهای داستانی بازی و زنجیره‌های روایت شاخه‌ای ، تا الان جزئیات زیادی در مورد گستردگی صداپیشگی ارائه نشده است. نسخه چینی برای این بازی ممکن است برخی از این مسائل را ارائه دهد.

دانیل احمد(Daniel Ahmad) ، تحلیلگر ارشد Niko Partners اخیراً با انتشار توییتی برخی از جلسات ضبط نسخه‌ی چینی را برای این بازی منتشر کرده است. دوبله به زبان چینی ماندارین اتفاق خواهد افتاد اما آنچه واقعاً قابل توجه است میزان صداپیشگان و خطوط جملات آن است. بیش از ۱۵۰ صداپیشه با چهار استودیو درگیر و ۱۰ هزار نفر ساعت در حال ضبط هستند. علاوه بر این ، به نظر می‌رسد تعداد خطوط در حدود ۱۰۰۰۰۰ خط باشد که می تواند حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد صداپیشگی بیشتری نسبت به The Witcher 3: Wild Hunt با گستردگی‌های آن داشته باشد. همچنین بالاتر از Divinity: Original Sin 2 است که بیش از ۷۴۰۰۰ خط صدا داشت. اگرچه سی دی پراجکت رد هنوز به طور رسمی تعداد کل خطوط انگلیسی را تأیید نکرده است ، اما این می‌تواند اشاره‌ای به انتظارات باشد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.