پی سی در رویداد The Game Awards امسال دموی بازی‌های جدید قابل تجربه خواهد بود - پی سی

رویداد The Game Awards، یکی از معروف‌ترین رویدادهای صنعت که چند روز آینده قرار است این سال دنیای بازی‌ها را هم به پایان برساند، و امسال نیز مانند سال گذشته، شاهد ارائه‌ی دموی قابل‌تجربه‌ی بازی‌های جدیدی خواهیم بود که در طول مراسم رونمایی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

به‌تازگی، جف کیلی (Geoff Keighley) میزبان و بنیان‌گذار رویداد The Game Awards در توییتی نوشت که مراسم امسال با «دسترسی به تجربه‌های بیشتر» بازخواهد گشت. در طول رویداد سال گذشته، این دموها تنها برروی رایانه‌های شخصی و از طریق استیم (Steam) قابل‌دسترسی بودند و مشخص نیست که امسال نیز چنین خواهد بود یا خیر. سال گذشته، همچنین، شاهد تخفیف‌هایی بر عناوین فروشگاه استیم بودیم و امسال نیز به همین ترتیب خواهد بود.

هفته‌ی آینده مشتاق برگزاری یک جشنواره‌ی The Game Awards دیگر با دموهای قابل‌تجربه‌ی بازی‌های جدید خواهیم بود.

ما این روند را سال گذشته قبل از همه‌گیری شروع کردیم، و امسال با در دسترس قراردادن تجربه‌های بیشتر، آن را پیش خواهیم برد.

در TGA امسال همچنین ستاره‌های زیادی حضور پیدا خواهند کرد. تام هالند (Tom Holland)، آخرین بازیگر نقش مرد عنکبوتی در سینما و بازیگر نقش نیتن دریک (Nathan Drake) در فیلم درحال ساخت Uncharted، در کنار خواننده‌ی اصلی گروه پرل جم (Pear Jam)، ادی ودر (Eddie Vedder) از مجریان این برنامه خواهند بود. اگر از حضور ادی ودر شگفت‌زده شدید، علاقه‌ی جوئل در بازی The Last of Us 2 به آهنگ Future Days گروه پرل جم را به‌یاد آورید و منتظر یک اجرای قلبی باشید.

رویداد The Game Awards 2020 روز ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) آغاز می‌شود و دموها و تخفیف‌ها احتمالاً طی رویداد و تا مدت کوتاهی بعد آن ارائه خواهند شد. سال گذشته، دموها و تخفیف تنها برای ۴۸ ساعت در دسترس قرار داشتند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.