پی سی در بازی The Walking Dead: Onslaught بازی‌بازان Alexandria را بازسازی کردند - پی سی

بازی The Walking Dead: Onslaught مورد توجه بسیاری از جامعه‌ی بازی‌ها قرار گرفته است. در گذشته ، The Walking Dead در دنیای بازی‌های ویدیویی، به ویژه در قالب سری بازی‌های TellTale ، سهم نسبتاً خوبی از موفقیت داشته است. اگرچه ، این تجربه‌ی جدید VR افراد زیادی را از نظر گیم‌پلی و داستان کنجکاو کرده است.

گرچه این اولین بازی VR با مضمون Walking Dead نیست که ایجاد می‌شود، اما براساس آنچه در پیش نمایش تریلر بازی نشان داده شد ، به نظر می‌رسد ساختار Onslaught بسیار متنوع باشد. اکنون ، جزئیات بیشتر در مورد مکانیزم و داستان بازی طرفداران را نسبت به انتشار بازی بیشتر کنجکاو و هیجان زده کرده است. در این بازی مخاطبان در حال بازسازی Alexandria ، یکی از جوامع متعدد بازماندگان در The Walking Dead هستند. این بازی بازی‌بازانی را در اختیار خواهد داشت که برای یافتن منابع به منظور حمایت از بازماندگان دیگر و ساختن ساختارهای جدید در Alexandria و همچنین ایجاد پیشرفت در سایر ساختارهای موجود، به سایر منابع می‌آیند. به‌نظر می‌رسد از بین تمام بازی‌های Walking Dead که به نمایش در می‌آید، این نسخه مطمئناً اختیار بیشتری به بازی‌بازان می‌دهد. هرچند، آنچه جالب‌تر است، نکته‌ای در جدول زمانی است که بازی در آن اتفاق می‌افتد. در طول فصل‌های ۸ و ۹ مجموعه‌ی تلویزیونی The Walking Dead، یک جستجوی طولانی تا حدودی وجود داشت. این بازی فاصله‌ی زمانی بین فصل ۸ و ۹ سریال تلویزیونی را اراده خواهد کرد. برای هر کسی که از نظر گذر زمان گیج شده باشد ، این مطمئناً باید کمک کند و به طور بالقوه بینشی را در مورد سرنوشت ریک گرایمز ارائه دهد.

از زمان اعلام Onslaught ، بسیاری از افراد در انجمن‌ بازی بلافاصله به سمت آن گرایش پیدا کردند. تریلر آن شامل گیم‌پلی پویا و محیطی کاملاً شبیه به مجموعه‌های تلویزیونی است. اکنون، که همه‌ی این جزئیات اضافی در مورد گیم‌پلی و داستان وجود دارند، این بازی بسیار امیدوار کننده به‌نظر می‌رسد. به ویژه تریلر اولیه‌ی گیم پلی کاملاً متحیرکننده بود. مبارزات و روان بودن آن شبیه Half-Life Alyx است و اکنون که گیم‌پلی ساختار پیچیده‌تری خارج از کشتن زامبی‌ها دارد، به‌نظر می‌رسد که این بازی مطمئناً به طروق مختلف ارائه خواهد شد. اگر این بازی یا داستان آن به هر نوع نتیجه چشمگیر منجر شود‌، فقط با گذشت زمان مشخص می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.