پی سی داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - پی سی

خط داستانی اصلی بازی Cyberpunk 2077 مقداری کوتاه‌تر از بازی قبلی استودیوی سی‌دی پراجکت (CD Projekt) یعنی The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود و دلیل اصلی این است که افراد بسیار کمی نسبت به تمامی خریداران آن اثر را به پایان رسانده بودند.

چندی پیش استودیوی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که خط داستانی اصلی عنوان بعدی آن‌ها، Cyberpunk 2077، در مقایسه با بازی قبلیشان یعنی The Witcher 3 کوتاه‌تر خواهد بود چرا که تعداد کمی از بازی‌بازان آن عنوان را به پایان رسانده بودند.

پاتریک کی. میلز (Patrick k. Mills)، طراح ارشد ماموریت‌های بازی، در گفت و گویی با کانالی در توییچ با نام Cohhcarnage گفت، کمپین یا همان خط داستانی Cyberpunk 2077 در مقایسه با The Witcher 3 زودتر به پایان خواهد رسید زیرا اگرچه جمع کثیری از بازی‌بازان The Witcher 3 را تا اواخر تجربه کرده بودند اما تعداد کمی از آن‌ها بازی را به پایان رسانده‌اند و این موضوع موجب نگرانی تیم توسعه‌دهنده شده است. وی در این باره توضیح داد:

تفاوت میان شخصی تکمیل کننده با کسی که تنها خط داستانی را تمام می‌کند به وضوح وجود دارد. ما می‌دانیم که داستان اصلی Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 و دلیل اصلی آن این است که افراد زیادی نسبت به داستان طولانی The Witcher 3 شکایت کرده بودند. وقتی به آمار نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که افراد زیادی تا ماموریت‌های پایان بازی را پیش بردند اما در حقیقت به پایان آن نرسیدند. ما می‌خواهیم که شما پایان داستان را ببینید، بنابراین خط اصلی داستان را کوتاه‌تر کردیم اما برای یک شخص تکمیل کننده محتویات بسیار زیادی وجود دارد و من نمی‌دانم برای چنین شخصی چه مقدار گیمپلی ارائه شود.

بر اساس گزارش وبسایت How Long To Beat، داستان اصلی The Witcher 3 حدودا ۵۱٫۵ ساعت به طول می‌انجامد در حالی که برای ۱۰۰ درصدی کردن و تکمیل آن باید حدوداََ ۱۷۲ ساعت وقت بگذارید. اگرچه خط اصلی داستان کوتاه‌تر خواهد بود اما قرار است محتویات داستانی و بسته‌های الحاقی متعدد برای این اثر عرضه شوند که با توجه به سابقه‌ی سی‌دی پراجکت ارزشی زیادی را به ارمغان خواهند آورد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.