پی سی خالق Mass Effect و تهیه‌کننده‌ی سری Dragon Age از بایوور جدا شدند - پی سی

طبق اعلام بایوور (Bioware) و شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، آقای کیسی هادسون (Casey Hudson)، مدیر استودیو و یکی از خالقین مجموعه‌ی Mass Effect به همراه مارک دارا (Mark Darrah)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی سری Dragon Age، استودیوی بایوور را ترک می‌کنند.

کیسی هادسون از سال ۲۰۰۰ میلادی کار خود را در استودیوی بایوور آغاز کرد و فعالیت خود را برای خلق فرنچایز Mass Effect ادامه داد. وی پس از کارگردانی سه گانه‌ی اصلی این مجموعه ، در سال ۲۰۱۴ استودیو را ترک کرد و در سال ۲۰۱۷ به عنوان مدیر کل به بایوور بازگشت. همچنین آقای مارک دارا نیز به مدت ۲۰ سال در بایوور کار کرد و نقش تهیه‌کنندگی مجموعه‌ی Dragon Age را برعهده داشت.

خانم لورا میلی (Laura Miele)، مدیر ارشد استودیوهای الکترونیک آرتس، در بیانیه‌ای اظهار داشت که به دنبال یک مدیر کل جدید برای استودیوی بایوور هستند. کیسی هادسون نیز در بیانیه‌ای اظهار داشت که آقای گری مک‌کی (Gary McKay) به عنوان مدیر موقت بر بایوور نظارت خواهد کرد. همچنین کریستین دیلی (Christian Dailey) نیز به جای مارک دارا وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی Dragon Age 4 و مدیریت شعبه‌ی آستین بایوور را برعهده خواهد داشت.

با وجود جدایی هادسون و دارا، روند توسعه‌ی پروژه‌های فعلی بایوور شامل Dragon Age 4، نسخه‌ی جدید Mass Effect و بازسازی Anthem تحت عنوان Anthem 2.0 طبق برنامه پیش خواهد رفت. عنوان Mass Effect: Legendary Edition نیز که ریمستر سه‌گانه‌ی این مجموعه به شمار می‌رود، طبق برنامه در بهار سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

تیم توسعه‌ی Mass Effect توسط آقای مایک گمبل (Mike Gamble) که سابقه‌ی بیش از یک دهه فعالیت را در بایوور دارد، رهبری خواهد شد. وی پیش‌تر سابقه‌ی کار برروی نسخه‌های دوم و سوم Mass Effect و همچنین تهیه‌کنندگی Mass Effect: Andromeda و Anthem را داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.