پی سی حضور بازی Resident Evil: Village در رویداد TGS 2020 تایید شد - پی سی

بازی Resident Evil: Village ابتدا در ماه ژوئن و در جریان رویداد بازی‌های پلی‌استیشن معرفی شد و از آن زمان تا به حال اطلاعات مختلفی از آن منتشر شده است. اخیراً شرکت کپکام (Capcom) تایید کرده است که این بازی در رویداد TGS 2020 حضور خواهد داشت.

حساب رسمی کپکام در توییتر با انتشار پیامی تایید کرده است که بازی Resident Evil: Village در جریان مراسم TGS 2020 حضور خواهد داشت و احتمالاً شاهد نمایش جدیدی از آن خواهیم بود. سری بازی‌های Resident Evil همواره در سال‌های اخیر در رویدادهای TGS حضور داشته‌اند و بنابراین حضور آخرین نسخه‌ی این مجموعه غافلگیرکننده نخواهد بود. مراسم TGS 2020 از تاریخ ۳ الی ۶ مهرماه ۱۳۹۹ (۲۴ الی ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰) برگزار خواهد شد.

همچنین اخیراً نیز شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) لاین‌آپ خود را برای حضور در رویداد TGS 2020 اعلام کرده است. عناوینی مانند Babylon’s Fall, Balan Wonderworld, Marvel’s Avengers و برخی از بازی‌های دیگر از این شرکت در این رویداد حضور خواهند داشت. به‌تازگی نیز شایعه‌ای منتشر شده که در آن به حضور بازی Resident Evil: Village در رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ اشاره شده است. شما می‌توانید برای مطالعه‌ی خبر مربوطه به این نشانی مراجعه کنید.

بازی Resident Evil: Village در سال ۲۰۲۱ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌‎های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص تاریخ عرضه‌ی این بازی منتشر شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.