پی سی جزییات به‌روزرسان جدید Call of Duty Mobile منتشر شد - پی سی

با نزدیک شدن به زمان آغاز فصل یازدهم و عرضه‌ی محتوای مربوط به سالگرد عرضه‌ی بازی Call of Duty Mobile، تیم سازنده جزییات به‌روزرسان جدید این عنوان محبوب و پرطرفدار را در اختیار کاربران و هوادارن قرار داده است. در کنار محتوای مختلف در نظر گرفته شده برای این به‌روزرسان، شاهد معرفی یک نقشه و یک حالت چندنفره‌ی جدید برای بازی هستیم.

اگرچه هنوز زمان زیادی از اضافه شدن نسخه‌ی هالووین نقشه‌ی Standoff از بازی Black Ops 2 به Call of Duty Mobile نمی‌گذرد ولی به نظر می‌رسد تیم سازنده هنوز برنامه‌های زیادی را برای این عنوان تیراندازی و آنلاین محبوب در نظر دارد. براساس اطلاعات منتشر شده، سربازان، سلاح‌ها و بسیاری موارد دیگر در آینده‌ی نزدیک و به مناسبت آغاز فصل یازدهم و سالگرد انتشار بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

حالت دو در مقابل دو Gunfight از بازی Modern Warfare مدتی پیش به همراه نقشه‌ی Pine به بازی Call of Duty Mobile اضافه شده بود. این بار نوبت به یکی دیگر از نقشه‌های این حالت یعنی King رسیده است که با اضافه شدن این نقشه، تعداد نقشه‌های حالت Gunfight در این بازی به عدد ۳ خواهد رسید.

برنامه‌های تیم سازنده برای محتوای جدید بازی شامل یک Scorestreak جدید نیز می‌شود. این قابلیت جدید که کاربران نیز مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند، قابلیت Advanced UAV خواهد بود. برخلاف UAV عادی، این توانایی علاوه بر مکان دشمنان برروی نقشه، جهت حرکت‌ها آن‌ها را نیز به شما نشان می‌دهد که این موضوع این توانایی را به یکی از توانایی‌های ارزشمند در بازی تبدیل می‌کند. براساس صحبت‌های تیم سازنده، این توانایی هم‌زمان با آغاز فصل یازدهم بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در کنار موارد یاد شده، چندین اسلحه‌ی جدید نیز هم‌زمان با شروع فصل جدید در دسترس کاربران بازی Call of Duty Mobile قرار خواهد گرفت. این سلاح‌ها شامل یک SMG، یک Assault Rifle و یک Sniper می‌شود که به زودی به مجموعه‌ی عظیم سلاح‌های بازی اضافه خواهند شد. این سلاح‌های جدید به طور حتم به شما در حالت چندنفره‌ی جدید بازی یعنی Cranked کمک خواهد کرد. در این حالت جدید که حالت تغییر یافته‌ی Team Deathmatch به شمار می‌رود، بازی‌بازانی که در یک بازه‌ی زمانی مشخص موفق به کشتن دشمن نشوند، به صورت خودکار منفجر خواهند شد.

به‌روزرسان جدید بازی Call of Duty Mobile در تاریخ ۲۳ مهر ماه سال جاری (۱۴ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی) در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.