پی سی جدول هفتگی فروش دیجیتالی بریتانیا | شروع قدرتمند FIFA 21 - پی سی

به تازگی جدولی از فهرست ده عنوان برتر از نظر فروش دیجیتالی در انگلستان منتشر شده است که نشان می‌دهد بازی ورزشی FIFA 21 علاوه بر این که رکورد خرید به صورت دیجیتالی در تاریخ این مجموعه را به نام خود ثبت کرده است، نسبت به نسخه‌ی FIFA 20 رشدی بیش از ۳۰ درصدی تعداد بارگیری را نشان می‌دهد که این عامل را می‌توان به استقبال بالای بازی‌بازان از خرید دیجیتالی این عنوان مرتبط دانست.

طبق آخرین آمار و گزارش پایگاه تحلیل داده‌های GSD که برروی میزان فروش فیزیکی و دیجیتالی عناوین مختلف در بازار بریتانیا تمرکز دارد، میزان فروش دیجیتالی بازی‌ها در این منطقه هنوز باید مسیر رو به رشد زیادی را طی نموده تا در نهایت در سطح برابری با میزان فروش فیزیکی خرده‌فروشی‌ها قرار گیرد. طبق گزارش GSD، میزان فروش دیجیتالی بازی‌ها در منطقه‌ی بریتانیا به میزان ۴۲ درصد کمتر از فروش فیزیکی آن‌ها در این هفته بوده است. با این حال می‌توان نام بازی FIFA 21 را در صدر بازی‌های پرفروش دیجیتالی مشاهده کرد. باید توجه داشت که با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اس و سری اکس، بسیاری از بازی‌بازان هزینه‌ی خرید بازی FIFA 21 را نزد خود نگه داشته‌اند تا در نسل نهم به تجربه‌ی آن بپردازند.

با این حال باز هم این بازی رشد ۳۱ درصدی بارگیری نسخه‌ی دیجیتالی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد و این امر را می‌توان نشان از موفقیت شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در توسعه و بازاریابی برای بازی ورزشی FIFA 21 به شمار آورد. با این حال با عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی می‌توان انتظار جهش میزان فروش فیزیکی و دیجیتالی برای بازی FIFA 21 را داشت. همچنین در آمار و ارقام رسمی به این مطلب اشاره شد که برای نخستین بار در تاریخ مجموعه‌ی FIFA، نسخه‌ی کنسولی این عنوان میزان فروش دیجیتالی بیشتر از فروش فیزیکی را به ثبت رسانده است.

همچنین با توجه به نام‌های دیگر این جدول فروش، می‌توان به فهرست تخفیف فروشگاه پلی‌استیشن در هفته‌ی گذشته اشاره داشت که عنوان Assassin’s Creed Odyssey تخفیف بسیار بالایی خورد و میزان بارگیری نسخه‌ی دیجیتال آن با جهش قابل توجهی همراه بوده است؛ به طوری که این بازی را به رده‌ی چهارم پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی در هفته‌ی گذشته‌ی انگلستان رساند. در همین حال برخی از تبلیغات و ارتقاهای شرکت سگا برای بازی Warhammer 40,000: Dawn of War 3 سبب شد که بار دیگر استقبال از این عنوان افزایش یابد و نام آن در میان ده عنوان برتر دیده شود. همچنین عناوین دیگر شرکت سگا که در میان عناوین برتر نبودند اما با افزایش چشمگیر بارگیری همراه شدند عبارتند از: Yakuza ،Sonic the Hedgehog و Sonic 3.

در پایان شما می‌توانید به جدول فروش دیجیتالی بازی‌های ویدئویی در هفته‌ی گذشته توجه نمایید :

عنوان بازی رتبه‌ی این هفته رتبه‌ی هفته‌ی گذشته
FIFA 21 ۱ ورودی جدید
Star Wars: Squadrons ۲ ۱
Crash Bandicoot 4: It’s About Time ۳ ۲
Assassin’s Creed Odyssey ۴ ورود مجدد
Mafia: Definitive Edition ۵ ۴
Ghost of Tsushima ۶ ۱۰
Grand Theft Auto 5 ۷ ۵
Tom Clancy’s The Division 2 ۸ ۳
Warhammer 40,000: Dawn of War 3 ۹ ورود مجدد
Far Cry 5 ۱۰ ورود مجدد 
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.