پی سی تی‌اچ‌کیو نوردیک احتمالاً نسخه‌ی بازسازی عنوان TimeSplitters 2 را معرفی خواهد کرد - پی سی

سری بازی‌های TimeSplitters از عناوین قدیمی و کلاسیک در سبک تیراندازی اول شخص محسوب می‌شوند. نسخه‌ی اول این عنوان در سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر شد. سپس نسخه‌ی دوم نیز در سال ۲۰۰۲ و نسخه‌ی سوم با پسوند Future Perfect در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه گردید. طبق اطلاعات جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد به‌زودی بازسازی نسخه‌ی دوم این مجموعه معرفی خواهد شد.

حدود دو سال قبل، شرکت تی‌اچ‌‌کیو نوردیک (THQ Nordic) امتیاز ساخت عناوینی بر اساس فرنچایز TimeSplitters را کسب کرد. این شرکت سال گذشته اعلام کرد نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه در دست توسعه قرار دارد. حال طبق شواهد جدید منتشر شده، احتمالاً بازسازی عنوان TimeSplitters 2 در دست ساخت است.

چندی پیش شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک بازی SpellForce 3: Fallen God را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. بازی‌بازان در این اثر آیتم‌ها و جزئیاتی را کشف کرده‌اند که به برخی از عناوین آینده‌ی این شرکت اشاره دارد. در همین راستا، یک کاربر یوتیوب به نام Beyond اطلاعاتی را در بازی SpellForce 3: Fallen God پیدا کرده که نشان می‌دهد احتمالاً عنوان TimeSplitters 2 Remake در دست توسعه قرار دارد.

در کنار نسخه‌ی جدید این فرنچایز، یک نسخه‌ی بازسازی شده از سه نسخه‌ی ابتدایی مجموعه‌ی TimeSplitters تحت عنوان TimeSplitters: Rewind in the works در دست توسعه قرار دارد. با این وجود صحبت زیادی در مورد نشده است. این توسط گروهی از طرفداران این مجموعه ساخته می‌شود و در مارس ۲۰۲۰ اعلام شد که این بازی همچنان مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند.

شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک در سال گذشته آقای استیو الیس (Steve Ellis)، یکی از کارگردانان اصلی فرنچایز TimeSplitters را برای کمک به آینده‌ی این مجموعه استخدام کرد. پس بنابراین احتمال دارد در کنار یک نسخه‌ی جدید از این مجموعه، یک نسخه‌ی بازسازی شده نیز در دست ساخت قرار داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.