پی سی تریلر معرفی نسخه‌های اکس‌باکس بازی Gears Tactics منتشر شد - پی سی

مایکروسافت و استودیوی اسپلش دمیج (Splash Damage) به‌تازگی اولین تریلر از نسخه‌ی کنسولی بازی Gears Tactics را به اشتراک گذاشته‌اند. این تریلر بخش‌های مختلف این بازی را نمایش می‌دهد.

Gears Tactics برخلاف عناوین پیشین این سری، عنوانی در سبک استراتژی تاکتیکی است. وقایع این بازی ۱۲ سال پیش از اتفاقات نسخه‌ی اول Gears of War دنبال می‌شود. لوکاست‌ها به سیاره‌ی Sera حمله کردند و انسان‌ها در آستانه‌ی سقوط و نابودی قرار دارند. با این حال، گروهی زبده از نیروهای مقاومت، آخرین امید بشریت محسوب می‌شود. بازی‌بازان در این عنوان کنترل شخصیت گیب دیاز (Gabe Diaz) را برعهده دارند. گیب در حقیقت پدر کیت دیاز (Kate Diaz)، شخصیت اصلی بازی Gears 5 است. گیب دیاز تلاش می‌کند تا افراد مختلفی از گروه‌های مقاومت را به تیم خود اضافه کرده و آن‌ها رهبری کند. ماموریت آن‌ها نابودی رهبر لوکاست‌ها یعنی Ukkon است.

برای نابودی نیروهای لوکاست در هر مرحله باید استراتژی خاصی را پیاده‌سازی کنید. به طور کلی سلاح‌ها و تجهیزات گیب و دیگر اعضای گروه قابل شخصی‌سازی هستند و شما می‌توانید مهارت‌های گوناگون و منحصربه‌فرد هر یک از آن‌ها را ارتقا دهید.

در ادامه شما را به تماشای تریلر نسخه‌های اکس‌باکس بازی Gears Tactics دعوت می‌کنیم.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Gears Tactics در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه خواهد شد. این بازی هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان «چرخ‌دنده‌های تاکتیکال» مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.