پی سی تریلر سینمایی جدیدی از بازی Star Wars: Squadrons با عنوان Hunted منتشر شد - پی سی

در فاصله‌ی کمتر از سه هفته تا انتشار بازی Star Wars: Squadrons، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و استودیوی موتیو (Motive) به‌تازگی تریلر جدیدی از این عنوان را منتشر کرده‌اند.

تریلر جدید این بازی Hunted نام دارد و به صورت CG بوده و این تریلر با همکاری دو شرکت لوکاس فیلمز (Lucasfilm) و Industrial Light & Magic ساخته شده است. بازی Star Wars: Squadrons عنوانی بر اساس مبارزات هوایی با سفینه‌های فضایی از دید اول شخص است و استودیوی موتیو وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده دارد. این بازی علاوه بر حالت تک‌نفره، از یک بخش چندنفره‌ی جذاب نیز برخوردار است که در آن بازی‌بازان در دو گروه ۵ در برابر ۵ مقابل هم قرار می‌گیرند. امکان شخصی‌سازی کامل جنگنده‌ها و خلبان‌ها در این بازی وجود دارد. این نسخه از مجموعه‌ی Star Wars، از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و بازی‌بازان می‌توانند برروی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن وی‌آر به تجربه‌ی آن بپردازند.

در ادامه می‌توانید تریلر CG و جدید بازی Star Wars: Squadrons را مشاهده و یا دریافت کنید.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ (۲ اکتبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی (فروشگاه‌های استیم و Origin) عرضه خواهد شد. همچنین به‌تازگی اعلام شد که مراحل توسعه‌ی این بازی به پایان رسیده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.