پی سی تریلر زمان عرضه‌ی بسته الحاقی جدید بازی Nioh 2 منتشر شد - پی سی

شرکت تیم نینجا (Team Ninja) که در گذشته از انتشار یک بسته الحاقی دیگر به نام Darkness in the Capital برای بازی Nioh 2 خبر داده بود، امروز دست به انتشار تریلری از آن زد که در ادامه آن را با هم مشاهده خواهیم کرد.

Nioh 2 را باید عنوانی اکشن و نقش‌آفرینی به حساب آورد که اوایل امسال در اختیار بازی‌بازان قرار گرفت و استقبال بسیار خوبی هم از آن شد. حتی این بازی نمرات خوبی را هم از سوی منتقدان دریافت کرد تا عده‌ی بیشتری از افراد جذب آن شوند. پس اگر شما هم از علاقه‌مندان به این سبک‌ها هستید، Nioh 2 را به هیچ وجه از دست ندهید. قابل ذکر است که دو استودیوی تیم نینجا و کوئی تکمو (Koei Tecmo) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار این بازی را به عهده داشته‌اند. چندی پیش اطلاعات و تاریخ انتشار جدیدترین بسته الحاقی این بازی به دست بازی‌بازان رسید که برای مشاهده‌ی خبر مربوط به آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بسته الحاقی Darkness in the Capital بازی فوق قرار است امروز عرضه شود که از محتویات آن باید به بخش داستانی، سلاح‌ها، مهارت‌ها، سطح دشواری و آیتم‌های جدید و جذاب اشاره داشت. بدون شک این بسته می‌تواند افزایش رضایت هواداران را به همراه داشته باشد. حال امروز تریلر زمان عرضه‌ی Darkness in the Capital منتشر شده است که در پایان قابل مشاهده و دریافت خواهد بود. Nioh 2 هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.