پی سی تریلر داستانی Destiny 2: Beyond Light منتشر شد - پی سی

استودیوی بانجی (Bungie)، خالق سری تیراندازی اول‌شخص و آنلاین Destiny، امروز تریلر داستانی بسته‌ی گسترش دهنده‌ی جدید بازی Destiny 2 یعنی Beyond Light را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

بازی Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران و هواداران این سری اکشن و نقش‌آفرینی قرار گرفت. از آن زمان، تیم سازنده به‌روزرسان‌ها و بسته‌های گسترش دهنده‌ی مختلفی را منتشر و محتوای جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است. جدیدترین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی با نام Destiny 2: Beyond Light حدود یک ماه دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و به همین مناسبت، تیم سازنده تریلر داستانی مربوط به این بسته‌ی الحاقی را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

Destiny 2: Beyond Light در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی مربوط به کنسول‌های نسل بعد نیز  در تاریخ ۱۸ آذر ماه امسال (۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی) در اختیار کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر داستانی منتشر شده از این بسته‌ی گسترش دهنده را در ادامه مشاهده کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.