پی سی تریلر جدید Hyrule Warriors: Age of Calamity قبیله‌ی Yiga را نشان می‌دهد - پی سی

نینتندو مدتی پیش با انتشار تریلر جدیدی از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity با عنوان Untold Chronicles From 100 Years Past، برروی نمایش شخصیت‌های Robbie و Purah تمرکز کرد. حال این شرکت تریلر جدیدی را منتشر کرده است که قبیله‌ی Yiga را نشان می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید، داستان Hyrule Warriors: Age of Calamity صد سال پیش از آغاز بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild روایت می‌شود و در واقع پیش درآمد آن عنوان است. به همین خاطر، در این عنوان شاهد حضور برخی از شخصیت‌هایی هستیم که در Breath of The Wild معرفی شدند.

در این تریلر قبیله‌ی Yiga، یکی از دشمنان حاضر در بازی Breath of The Wild، را مشاهده می‌کنیم که در حال تلاش برای نبرد با قهرمانان و نیرو‌های هایرول (Hyrule) هستند. نکته‌ی جالب این است که علاوه بر رهبر قبیله‌ی Yiga یعنی شخصیت Master Kohga، شاهد دو شخصیت جدید دیگر هستیم که طرفداران را به گمانه زنی‌ و بحث وادار کرده‌اند. اولین شخصیت ظاهراً یکی از اعضای قدرتمند قبیله‌ی Yiga است که از دو شمشیر استفاده می‌کند. اما شخصیت دوم که تنها به صورت مختصر دیده می‌شود، در حال حاضر کاملاً ناشناس است. اما نکته‌ی جالب این است که این شخص لباسی بر تن دارد که نماد نژاد Gerudo‌ها برروی آن نقش بسته است.

با این‌که هنوز هویت این فرد مرموز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که او در حال کمک به قبیله‌ی Yiga است. از آن‌جایی که تنها کمی بیشتر از یک ماه تا انتشار Hyrule Warriors: Age of Calamity باقی مانده است، طرفداران به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این عنوان خواهند بود.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در تاریخ جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ (۲۰ نوامبر ۲۰۲۰) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.