پی سی تریلر جدیدی از بازی Varvarion عرضه شد - پی سی

تیم سازنده‌ی بازی Varvarion که در گذشته به معرفی این بازی پرداخته بود، امروز تریلر کوتاهی از گیم‌پلی آن را در دسترس قرار داد تا بازی‌بازان را بیشتر از قبل آشنا کرده باشد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی به همراه ویدئوی گفته شده باشید.

نقش عناوین اکشن و مبارزه‌ای در سرگرم کردن عده‌ی فراوانی از بازی‌بازان را نباید نادیده گرفت و این دسته از بازی‌ها به دلیل هیجانی که در خود دارند، همواره از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌روند. حال Varvarion نیز می‌تواند یکی از همین آثار باشد. در این بازی قادر هستید تا هدایت فردی قدرتمند و با مهارت‌های بالا را برگزیده و به نبرد با سیل عظیمی از دشمنان بپردازید. به همین منظور، سلاح‌هایی همچون شمشیرها و تیر و کمان‌های متنوع هم در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید. تنها چند روز از معرفی این اثر می‌گذرد و متاسفانه به همین دلیل، اطلاعات چندانی از آن در دست نیست. انتظار می‌رود که در روزهای پیش رو جزئیات بیشتری نظیر داستان این بازی منتشر شود که در این صورت، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

سرعت در بازی Varvarion اهمیت فراوانی دارد و در صورت رعایت این اصل، به سادگی پیروز بسیاری از نبردها خواهید بود. همچنین امکان ارتقای مهارت‌ها برای هواداران فراهم است که نباید این قضیه را در محبوبیت احتمالی آن نادیده گرفت.

بازی Varvarion هم‌اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در حال توسعه بوده و بدیهی است که تاریخ دقیق عرضه‌ی آن هنوز مشخص نشده باشد. انتشار نسخه‌ی کنسولی این عنوان هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید که آیا این اتفاق در آینده رخ خواهد داد یا خیر. همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئوی تازه‌ای از این اثر در دسترس قرار گرفته است که به نحوه‌ی مبارزات آن با هیولاها و موجودات گوناگون اشاره دارد و در ادامه می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.