پی سی تریلر جدیدی از بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 منتشر شد - پی سی

سرانجام شرکت سی‌آی گیمز (CI Games) تریلر جدیدی از بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 را منتشر کرد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

به گفته‌ی سی‌آی گیمز، تریلر جدید Sniper Ghost Warrior Contracts 2 یکی از مهم‌ترین تغییرات گیم‌پلی را در این نسخه نشان می‌دهد. این تغییر تیراندازی از فواصل بسیار دور است. این استودیو وعده داده است که در این نسخه سلاح های ‌دقیق‌تر ، واقع‌گرایی بیشتر وجلوه‌های بصری بهتری وجود خواهند داشت.

آقای مارک تایمینسکی (Marek Tyminski)، مدیر اجرایی شرکت سی‌آی گیمز، در خصوص بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 می‌گوید:

طرفداران این مجموعه از تغییراتی که در بخش Contracts و Paraidse Sandbox ایجاد کرده‌ایم، لذت خواهند برد. ما بر اساس بازخوردها آخرین بازی را با در نظر گرفتن عکس‌هایی از فواصل بسیار دور طراحی کردیم. ما امیدوار هستیم که بتوانیم که بهترین گیم‌‍‌پلی را در یک عنوان تک‌تیراندازی ارائه دهیم و گام‌های قابل توجهی در جهت ایجاد یک تجربه مدرن و واقعی برداریم. تیم ما از معرفی بخش فواصل دور در بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 بسیار هیجان‌زده است.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در سال ۲۰۲۱ و در مناطقی از خاورمیانه جریان دارد. بازی‌بازان می‌توانند با استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات جدید دشمنان باهوش‌تر را در نقشه‌های جدید و گسترده‌ی بازی از بین ببرند.

در ادامه شما را به تماشای تریلر جدید بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 دعوت می‌کنیم.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در پاییز سال جاری برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.