پی سی تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد - پی سی

در روزهای گذشته و طبق گزارشی از وب‌سایت خبری گیم اینفورمر (Game Informer) در مورد بازی ابرقهرمانی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، تریلری توسط شرکت اینسومنیاک گیمز منتشر شد که درآن قهرمان اصلی بازی با شخصیت شرور Rhino شد. این شخصیت شرور در نسخه‌ی قبلی Marvel’s Spider-Man حضور داشت و حال بازی‌بازان مجددا با وی ملاقات خواهند کرد و در بخش‌های مختلفی از داستان با وی به مبارزه خواهند پرداخت. در تریلر مذکور ابتدا دو شخصیت پیتر پارکر و مایلز مورالز با این باس‌فایت روبرو شدند. سپس در بخش دیگری از ویدئو قادر بودیم به مشاهده‌ی صحنه‌های جذاب و اکشن مبارزه با این باس‌فایت بپردازیم که در آن تنوع مبارزات و حملات نسبت به نسخه‌ی قبلی پیشرفت چشمگیری را نشان می‌داد.

حال به تازگی وب‌سایت گیم اینفورمر ویدئوی دیگری از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر کرده است که یک صحنه‌ی سینمایی دیدنی و مهم از بخش داستانی این عنوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو دو مرد عنکبوتی با شخصیت شرور Rhino مجددا مبارزه کرده و پیتر به شدت آسیب دیده است. حال پس از این اتفاق شخصیت مایلز در یک تنگنای بزرگ قرار گرفته و باید به تقویت روش‌های مبارزه و استفاده از قدرت‌های الکتریکی خود بپردازد. پیش از این نمایش شاهد آن هستیم که کارگردان هنری استودیوی اینسومنیاک گیمز آقای بریان هورتون (Brian Horton) در یک مصاحبه‌ی کوتاه به بیان مطالبی در مورد روند توسعه و داستان‌نویسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پرداخته است.

عنوان ابرقهرمانی و انحصاری Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قرار است در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) به صورت بین نسلی برروی دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. در پایان می‌توانید به مشاهده‌ی تریلر جدید منتشر شده از این بازی بپردازید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.