پی سی تریلر جدیدی از بازی Kamen Rider: Memory of Heroez منتشر شد - پی سی

استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) که این روزها اطلاعات و تریلرهای زیادی را از بازی Kamen Rider: Memory of Heroez در دسترس قرار می‌دهد، امروز هم ویدئوی دیگری از آن را عرضه کرد که می‌تواند برای بازی‌بازان جالب توجه باشد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی به همراه این تریلر باشید.

اگر از علاقه‌مندان به سری Kamen Rider باشید، بی شک از عرضه‌ی نسخه‌های مختلف آن برروی پلتفرم‌ها خبر دارید. پس از گذشت مدتی طولانی، تیم سازنده مصمم شد تا نسخه‌ی جدید را با کاراکترها، ماموریت‌ها و کیفیت بیشتر با نام Kamen Rider: Memory of Heroez بسازد و باید دید که آیا در این خصوص موفق خواهد شد یا خیر. در این بازی اکشن باید از میان سه شخصیت با توانایی‌های متنوع به انتخاب یکی پرداخته و انتقام سختی از دشمنان بگیرید. سازندگان تلاش کرده‌اند تا تمرکز زیادی را روی داستان این عنوان داشته باشند. ضمنا بندای نامکو هم که وظیفه‌ی نشر این اثر را به عهده دارد، تا به حال پشتیبانی خوبی از آن داشته است. در همین راستا، چند روز قبل ویدئویی از Kamen Rider: Memory of Heroez منتشر شد که برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

امروز هم ویدئویی جالب از بازی فوق در دسترس قرار گرفت که البته دومین تریلر رسمی آن محسوب می‌شود و در پایان می‌توانید آن را تماشا و دریافت کنید. بازی Kamen Rider: Memory of Heroez قرار است در تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۹ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه شود. بنابراین طرفداران تنها تا چند روز دیگر قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.