پی سی تریلر تازه‌ای از بازی Pikmin 3 Deluxe عرضه شد - پی سی

شرکت نینتندو امروز هم دست به انتشار تریلر دیگری از بازی Pikmin 3 Deluxe زد که می‌تواند برای بازی‌بازان زیادی جالب توجه باشد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی به همراه تریلر گفته شده باشید.

Pikmin 3 Deluxe اثری در سبک‌ ماجراجویی است که گیم‌پلی خاص و بامزه‌ای هم دارد. در این بازی باید هدایت موجودات دوست داشتنی و کوچکی را به عهده گرفته و سفری طولانی را آغاز کنید. در این مسیر مهارت‌های گوناگونی را آموخته و آیتم‌هایی را در جهت پیشروی بهتر کسب خواهید کرد. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۳ میلادی برای کنسول Wii U منتشر شد و استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان را هم در پی داشت. حال تیم سازنده تصمیم گرفته است تا نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن با کیفیت و تجهیزات بیشتر بسازد و باید دید که واکنش افراد در این زمینه چه خواهد بود. چند روز قبل هم ویدئوی جذابی از این نسخه در دسترس قرار گرفت که برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

امروز هم مطلع شدیم که ویدئوی جدیدی از Pikmin 3 Deluxe به نام Meet the Pikmin منتشر شده است که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت آن اقدام نمایید. در این ویدئو چگونگی کشف رمز و رازهای زمین و همچنین نجات این سیاره به خوبی نشان داده شده است. Pikmin 3 Deluxe قرار است در تاریخ ۹ آبان ۱۳۹۹ (۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) به دست دارندگان کنسول نینتندو سوییچ برسد و در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این بازی، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.