پی سی تریلر‌های اخیر World of Warcraft Shadowlands برروی محیط‌های جدید بازی تمرکز دارند - پی سی

با اعلام رسمی تاریخ انتشار بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Shadowlands برای بازی محبوب World of Warcraft، بلیزارد (Blizzard) طرفداران این عنوان MMO را به شدت برای تجربه‌ی بازی هیجان زده کرد. حال پس از سکوت نسبتاً طولانی توسعه دهندگان، به تازگی تریلر‌هایی از Shadowlands منتشر شده‌اند که مناطق جدید این بسته را نشان می‌دهند.

بلیزارد اخیراً سه تریلر جدید را با طرفداران به اشتراک گذاشته است که برروی نمایش برخی از مناطق جدید بسته‌ی Shadowlands مانند Bastion ،Maldraxxus و Ardenweald تمرکز دارند. اگرچه این ویدئو‌ها تنها تقریباً ۴۵ ثانیه هستند، اما با این‌حال شاهد موارد مختلفی هستیم که قطعاً برای طرفداران سری که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از محتویات جدید هستند، جذاب خواهند بود.

علاوه بر معرفی مناطق، این تریلر‌ها به Covenant‌های هر منطقه نیز اشاره می‌کنند. برای یادآوری باید اضافه کنیم که Covenant‌ها گروه‌هایی منحصر به فرد در Shadowlands هستند که هرکدام اهداف خود را دنبال می‌کنند. بازی‌بازان می‌توانند پس از پیشرفت در بسته‌ی جدید، عضو یکی از این گروه‌ها شوند. در نهایت باید اشاره کنیم که گروه‌های Night Fae ،Kyrian و Necrolords به ترتیب در مناطق Ardenweald ،Bastion و Maldraxxus فعالیت دارند.

بسته‌ی Shadowlands دارای شش منطقه‌ی جدید است. علاوه بر موارد اشاره شده، شاهد یک منطقه‌ی تاریک leveling zone با نام Revendreth، شهر‌های Oribos ،Eternal City و یک منطقه‌ی max level zone با نام The Maw نیز خواهیم بود. انتظار می‌رود که تا زمان انتشار بسته‌ی Shadowlands شاهد عرضه‌ی تریلر‌هایی با تمرکز برروی چهار Covenant و یا حتی NPC‌های مهم باشیم.

خوشبختانه این‌طور که به نظر می‌رسد، طرفداران World of Warcraft بی‌صبرانه منتظر انتشار بسته‌ی گسترش دهنده‌ی جدید Shadowlands هستند و آمار عالی پیش فروش این بسته نیز اشتیاق بالای بازی‌بازان را نشان می‌دهد.

بازی World of Warcraft هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این در حالی است که بسته‌ی Shadowlands در تاریخ دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ (۲۳ نوامبر ۲۰۲۰) برای این عنوان منتشر خواهد شد.

معرفی منطقه‌ی Ardenweald:

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

معرفی منطقه‌ی Bastion:

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

معرفی منطقه‌ی Maldraxxus:

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.