پی سی تریلری از گیم‌‌پلی بازی Valhalla برروی اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - پی سی

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) اخیرا تریلری ۹ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Valhalla در حال اجرا برروی کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس را منتشر کرده است.

تنها چند روز دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال یعنی Valhalla زمان باقی مانده است. تیم سازنده که مدتی پیش فهرست تروفی‌های این بازی را منتشر کرده بود، این بار تریلری ۹ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

در این تریلر، یکی از اعضای ارشد تیم سازنده اطلاعات مختلفی از محتوای مهم و کلیدی بازی را در اختیار هواداران قرار می‌دهد. براساس توضیحات تهیه کننده‌ی بازی، شهر محل سکونت وایکینگ‌ها پایگاه اصلی شما بوده و یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بخش‌های بازی در تجربه‌ی Valhalla به شمار می‌رود. در طول بازی، شما باید ساختمان‌های جدیدی را آزاد کرده و یا ساختمان‌های موجود را بازسازی و یا ارتقاء دهید تا به امکانات مختلفی مانند فروشگاه آهنگری برای ارتقاء سلاح‌های خود دسترسی پیدا کنید. با توجه به این که تمامی خطوط داستانی اصلی در بازی در این شهر شروع شده و در نهایت به همان‌جا ختم می‌شوند، این نقطه از نقشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

یکی دیگر از بخش‌های کلیدی بازی حمله از طریق آب به شهرهای دیگر خواهد بود. به عنوان رهبر گروه وایکینگ‌ها، شما شهر خود را ترک کرده و به وسیله‌ی یک قایق در کنار همراهان خود به شهرهای اطراف حمله خواهید کرد. پاداش‌های دریافتی در طول این حملات بسیار مهم خواهند بود؛ چرا که شما به این منابع اولیه برای گسترش و پیشرفت شهر خود نیاز خواهید داشت.

با توجه به این که داستان جدیدترین نسخه از سری به گروه وایکینگ‌ها مربوط می‌شود، تیم سازنده برروی ارائه‌ی مبارزاتی خشن تمرکز کرده است. البته سلاح‌ها و توانایی‌های مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتواند تجربه‌ی خود از مبارزات بازی را تا حد ممکن شخصی‌سازی کنید. در کنار تنوع بالای دشمنان، تیم سازنده باس‌های مختلفی را نیز در بازی قرار داده است تا بازی‌بازان بتوانند مهارت خود را در مقابل آن‌ها محک بزنند.

بازی Valhalla در تاریخ ۲۰ آبان ماه سال جاری (۱۰ نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، اکس‌باکس سری اس و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی نیز دو روز دیرتر در دسترس کاربران این کنسول قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.