پی سی تریلری از گیم‌پلی بازی ANNO: Mutationem منتشر شد - پی سی

استودیوی لایتنینگ گیمز (Lightning Games) امروز دست به انتشار تریلر دیگری از بازی ANNO: Mutationem زد که می‌تواند برای بازی‌بازان جالب توجه باشد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتر به همراه تریلر گفته شده باشید.

ANNO: Mutationem از سری عناوین اکشن، ماجراجویی و نقش‌آفرینی است که در آن باید کنترل زنی قدرتمند را به دست گرفته و به مبارزه با سیل عظیمی از دشمنانتان بپردازید. بازی در محیطی سایبرپانکی جریان دارد و این قضیه احتمالا استقبال افراد زیادی را به دنبال خواهد داشت. این کاراکتر از مهارت‌های منحصربه‌فرد و عجیبی برخوردار است و هر زمان که تمایل داشته باشید، قادر به شخصی‌سازی وی خواهید بود. رمز و رازهای فراوانی هم در مناطق مختلف بازی وجود دارد که پس از کشف آن‌ها امتیازاتی را دریافت خواهید کرد. در مراسم Gamescom 2020 هم شاهد عرضه‌ی تریلری از این بازی بودیم که برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. گفتنی است که دو شرکت تینکینگ‌استارز (ThinkingStars) و لایتنینگ گیمز به ترتیب وظیفه‌ی توسعه و عرضه‌ی ANNO: Mutationem را به عهده داشته‌اند.

همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز ویدئویی سه دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی ANNO: Mutationem در دسترس قرار گرفت که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دریافت کنید. در این ویدئو می‌توانید شاهد محتویاتی نظیر منطقه‌ی آسامیزو (Asamizu) و سیستمی تحت عنوان GROOM باشید. بازی فوق قرار است در ماه دسامبر امسال برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.