پی سی تریلری از مبارزات شخصیت Rain بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد - پی سی

بازی مبارزه‌ای و محبوب Mortal Kombat 11 از زمان عرضه‌ی خود همواره مورد استقبال بازی‌بازی‌بازان قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که با پشتیبانی کامل استودیوی ندرلم (NetherRealm) و عرضه‌ی محتویات جدید و هیجان‌انگیز تا مدت‌های طولانی بتواند جامعه‌ی مخاطبین آن را سرگرم و راضی نگه دارد. به سبب همین پشتیبانی این بازی تاکنون بسته‌های الحاقی و به‌روزرسان‌های گوناگونی را دریافت نموده است.

اخیرا استودیوی ندرلم با انتشار یک ویدئو از بسته الحاقی جدید بازی Mortal Kombat 11 رونمایی کرد و اعلام داشت که این محتویات جدید و منحصر به فرد قرار است در ماه آینده‌ی سال جاری میلادی و همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. طبق اطلاعات منتشر شده این بسته الحاقی علاوه بر لباس‌ها و آیتم‌های تزئینی جدید، سه مبارز را به جمع جنگجویان عنوان Mortal Kombat 11 خواهد افزود که یکی از آن‌ها یک نینجای کلاسیک به نام Rain خواهد بود که پس از مدت‌ها به میدان نبرد بازگشته است.

از شخصیت Rain در کنار دو مبارز دیگر یعنی Mileena که افراد زیادی خواهان اضافه شدن وی بودند و یکی از شخصیت‌های محبوب و کلاسیک دنیای سینما یعنی John Rambo که در بسته الحاقی Kombat Pack 2 قرار دارند، همزمان با معرفی نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد. طبق معمول ویدئوهای معرفی مبارزان استودیوی ندرلم، در ویدئوی مربوط به شخصیت Rain می‌توانیم شاهد مبارزات و انواع حرکات خاص او باشیم. همانطور که از نام این مبارز مشخص می‌گردد، عنصر آب و رعد در مجموعه‌ی حرکات ویژه‌ی او نقشی اساسی را ایفا خواهند کرد. در بخش انتهایی مبارزه‌ی نمایش داده شده یک حرکت ویژه‌ی X-ray و در نهایت fatality وی را مشاهده خواهیم کرد که از خشونت و خلاقیت بالایی برخوردار است. شخصیت Rain در نسخه‌ی Mortal Kombat X حضور داشت اما به عنوان یک مبارز قابل بازی در دسترس نبود. حال طرفداران وی قادر هستند به زودی کنترل وی را در مبارزات به دست گیرند.

عنوان مبارزه‌ای Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استدیا، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نسخه‌ی Ultimate این بازی به همراه بسته الحاقی Kombat Pack 2 قرار است در تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) علاوه بر تمامی پلتفرم‌های کنونی بازی، برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس و سری اس نیز منتشر شود. پیش‌سفارش این بسته الحاقی برای تمامی پلتفرم‌ها از هم‌اکنون محیا شده است. در پایان شما قادر خواهید بود به مشاهده‌ی تریلر گیم‌پلی شخصیت Rain بپردازید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.