پی سی تبلیغ جدید Gran Turismo 7 به تاریخ عرضه‌ی این بازی اشاره می‌کند - پی سی

 همانطور که می‌دانید، هفتمین نسخه از مجموعه‌ی Gran Turismo به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری پلیی‌استیشن ۵ قرار دارد. با این وجود، شرکت سونی تا به امروز اطلاعات شفافی در اختیار بازی‌بازان درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی این بازی قرار نداده است. ما می‌دانیم که Gran Turismo 7 یکی از عناوین اولیه‌ی کنسول نسل نهمی سونی خواهد بود. اما دقیقا در چه تاریخی موفق به تجربه‌ی این عنوان خواهیم شد؟ به نظر می‌رسد که تبلیغ جدید این بازی، این مسئله را فاش کرده است. همراه گیمفا باشید.

به گزارش وبسایت GTPlanet، یک تبلیغ پلی‌استیشن برای در YouTube برای عده‌ای از کاربران در کانادا به نمایش درآمده است. این تبلیغ حاوی تصویری از Gran Turismo 7 است؛ نکته اینجاست که در گوشه‌ی پایین سمت چپ این تصویر، نوشته‌ای ریز به زبان فرانسوی به چشم می‌خورد که تاریخ عرضه‌ی این بازی را فاش می‌کند:

برنامه‌ریزی شده برای عرضه در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ میلادی.

البته این موضوع به تایید نهایی سازندگان نرسیده است و با قطعیت نمی‌توان درباره‌ی آن اظهارنظر کرد. شما می‌توانید این تبلیغ را در قسمت پایین مشاهده کنید.

عنوان Gran Turismo 7 با ویژگی‌هایی چون پشتیبانی از وضوح تصویر ۴K، محدوده دینامیکی بالا (HDR)، نرخ فریم ۶۰ FPS و قابلیت رهگیری پرتو حسابی علاقه‌مندان به سبک مسابقه‌ای را به هیجان آورده است. این بازی از توانایی پلی‌استیشن ۵ نهایت بهره را می‌برد و تجربه‌ی سریع‌تری از صفحات بارگذاری را برای بازی‌بازان فراهم می‌کند؛ تا جایی که به گفته‌ی سازندگان، انتخاب از میان ماشین‌های متنوع این عنوان اصلا با زمان بارگذاری همراه نخواهد بود.

علاوه بر این، قابلیت‌های DualSense به تکمیل تجربه‌ی مسابفه‌ی ماشین‌سواری کمک می‌کند؛ اکنون شما می‌توانید تفاوت وزن پدال ترمز ماشین‌های مخنلف را در موقعیت‌های مختلف از طریق تریگرهای تطبیقی و لرزش ناشی از ترمز کردن احساس کنید. فناوری بازخورد لمسی این کنترلر نیز حس برخورد تایرهای ماشین به زمین را به شما منتقل می‌کند. علاوه بر این، صدای سه‌بعدی نیز به یافتن موقعیت سایر ماشین‌ها و رانندگان به بازی‌باز کمک می‌کند و تجربه‌ای عمیق را در اختیار او قرار می‌دهد.

دریافت باکیفیت ۴۸۰P | دریافت باکیفیت ۷۲۰P | دریافت باکیفیت ۱۰۸۰P

بازی Gran Turismo 7 در تاریخی نامشخص برروی پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.