پی سی تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Roki مشخص شد - پی سی

استودیوی یونایتد لیبل (United Label) که در گذشته از انتشار بازی Roki برروی نینتندو سوییچ خبر داده بود، بالاخره امروز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را مشخص کرد که می‌تواند خبر ویژه‌ای برای دارندگان این کنسول باشد. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلر تازه‌ای از این نسخه در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

Roki از سری عناوین ماجراجویی است که ابتدا چندی پیش برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان را هم در پی داشت. تیم سازنده نیز سعی داشته است تا هواداران این بازی را افزایش دهد. در همین راستا، آن‌ها کار توسعه‌ی بازی برروی دیگر پلتفرم‌ها را هم در دستور کار قرار دادند و باید دید که تا چه حد در این زمینه موفق خواهند بود. جالب است بدانید که برای ساخت این بازی از اساطیر اسکاندیناوی الهام گرفته شده است و افسانه‌ها و هیولاهای فراوانی در محیط بازی به چشم می‌خورد. بازی از داستان گیرایی هم بهره‌مند است و بازی‌بازان می‌توانند با پازل‌های چالش برانگیز آن ساعت‌ها سرگرم شوند. شخصیت اول بازی تو (Tove) نام دارد که همواره به دنبال کسب تجربه است. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این اثر باید به امکان یافتن دوستان و سفر در سرزمین‌های متنوع اشاره کرد. گفتنی است که دو شرکت پولیگان تری‌هوس (Polygon Treehouse) و یونایتد لیبل به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته‌اند. چند روز قبل مطلع شدیم که Roki پاییز امسال برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود که برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بازی Roki  قرار است در تاریخ ۲۴ مهر ۱۳۹۹ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) به دست دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هم برسد. همچنین نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این عنوان هم در راه است، اما تاریخ دقیق عرضه‌ی آن هنوز مشخص نیست و باید دید که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد. همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئویی از نسخه‌ی فوق منتشر شده است که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.