پی سی تاریخ انتشار نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس بازی Rogue Company مشخص شد - پی سی

بسیاری از بازی‌بازان با بازی Rogue Company آشنایی دارند و آن را برروی پلتفرم‌های خود تجربه کرده‌اند. حال جالب است بدانید که این عنوان قرار است تا چند وقت دیگر به دست دارندگان کنسول اکس‌باکس سری اکس برسد و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن هم تعیین شده که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

بازی رایگان، گروهی و تیراندازی Rogue Company در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول اکس‌باکس سری اکس در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین دیگر چیزی تا عرضه‌ی آن باقی نمانده است و طرفداران به‌زودی می‌توانند لحظات هیجان انگیزی را در آن سپری کنند. شرکت های‌رز (Hi-Rez) هم به صورت همزمان توسعه و نشر آن را به عهده دارد. چندی پیش خبری مبنی بر رایگان شدن این بازی عرضه شد که برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

Rogue Company برروی کنسول نسل نهمی ذکر شده با کیفیت بسیار بیشتری همراه است و بازی‌بازان را به وجد خواهد آورد. علاوه‌بر آن، بازی‌بازان این نسخه قادر خواهند بود تا با دارندگان سایر نسخه‌ها نیز بازی کرده و لذت ببرند. نسخه‌ی جدید کاراکتر دیگری هم دارد که از سلاح‌ها و توانایی‌های خاص خود برخوردار است و برگزیدن وی به سلیقه‌ی طرفداران بستگی خواهد داشت.

بازی Rogue Company هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. انتظار می‌رود که ویدئوی نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس آن نیز در روزهای پیش رو به دست بازی‌بازان برسد. در صورت عرضه‌ی اخبار بیشتر پیرامون این اثر، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.