پی سی تاریخ انتشار بازی Warpath برروی گوشی‌های هوشمند مشخص شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Warpath که در گذشته به معرفی این بازی برروی گوشی‌های هوشمند پرداخته بود، امروز از تاریخ دقیق عرضه‌ی آن رونمایی کرد. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلر تازه‌ای از این عنوان منتشر شده است که در ادامه قادر به تماشای آن خواهید بود.

Warpath را باید عنوانی در سبک استراتژی محور به حساب آورد که وقایعی از جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. در این بازی باید کنترل رهبری قدرتمند را به دست گرفته و با جمع‌آوری لشکری بزرگ، به نبرد با حریفان در قابل حالت‌های متنوع بپردازید. به همین منظور، سلاح‌ها و آیتم‌های بی‌شماری در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید. ضمنا بخش آنلاینی هم در این بازی وجود دارد که تجربه‌ی آن با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سراسر جهان امکان‌پذیر خواهد بود. قابل ذکر است که شرکت واندر گیمز (Wonder Games) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده دارد.

طلق اعلام سازندگان، بازی Warpath قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) به دست دارندگان سیستم عامل‌های اندروید و iOS برسد. همچنین پیش خرید این بازی از امروز آغاز شده است و بازی‌بازان می‌توانند با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های Google Play Store و App Store این کار را انجام دهند. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز ویدئوی جدیدی از Warpath عرضه شده است که در پایان می‌توانید آن را مشاهده و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.