پی سی تاریخ انتشار بازی Torchlight III مشخص شد - پی سی

استودیوی پرفکت ورلد اینترتینمنت (Perfect World Entertainment) بالاخره امروز از تاریخ دقیق انتشار بازی Torchlight III برروی پلتفرم‌های مختلف به جز نینتندو سوییچ رونمایی کرد که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای بازی‌بازان باشد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتری در این خصوص باشید.

Torchlight III از سری عناوین اکشن و نقش‌آفرینی است که در آن باید با شخصیت‌های مختلفی همراه شده و مبارزات سختی را با دیگر افراد داشته باشید. دو بخش تک‌نفره و چهارنفره در این بازی وجود دارد که تجربه‌ی حالت دوم با اینترنت امکان‌پذیر خواهد بود. در یکی از بخش‌های بازی نیز قادر هستید تا قهرمان خود را ساخته و قدم به جهان آن بگذارید. همچنین امکان شخصی‌سازی دیگر کاراکترها و یا سفر میان سرزمین‌های مختلف برای شما فراهم است. جالب است بدانید که Torchlight III ابتدا چندی پیش به صورت دسترسی زودهنگام برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد که استقبال خوب افراد مختلف را در پی داشت. دو شرکت اکترا گیمز (Echtra Games) و پرفکت ورلد اینترتینمنت نیز به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته‌اند. جهت آشنایی بیشتر با این اثر و تماشای تریلری از آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

به نقل از سازندگان، بازی Torchlight III قرار است در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) و با قیمت ۳۹/۹۹ دلار برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار گیرد. ضمنا نسخه‌ی نینتندو سوییچ این عنوان اواخر امسال به دست بازی‌بازان خواهد رسید. کارگردان این عنوان در مورد این اتفاق گفته است:

بدون تلاش و پشتکار دیگر اعضای سازنده‌ی Torchlight III، هرگز قادر به اتمام توسعه‌ی آن نبودیم. بسیار مشتاق هستیم تا واکنش شما را در مورد این بازی مشاهده کنیم و برای عرضه‌ی آن برروی پلتفرم‌های گوناگون صبر نداریم. پس ما را از نظرات خود دریغ نکنید.

در صورت دریافت اخبار بیشتر در مورد Torchlight III، آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.