پی سی تاریخ انتشار بازی The Survivalists مشخص شد - پی سی

استودیوی تیم ۱۷ (Team 17) که در گذشته به معرفی بازی The Survivalists پرداخته بود، امروز از تاریخ دقیق انتشار آن رونمایی کرد. همچنین ویدئوی تازه‌ای از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

The Survivalists از سری عناوین جالب به سبک بقا است که در آن باید وارد جزیره‌ای شده و به همراه سایر کاراکترها راهی برای نجاتتان پیدا کنید. در این بین آیتم‌ها و تجهیزاتی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید. هم اکنون دموی آنلاین این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ قابل تجربه است که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تیم ۱۷ به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار این اثر را به عهده دارد.

امروز آگاه شدیم که بازی The Survivalists در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۹ (۹ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) به دست دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ خواهد رسید. امکان سفارش بازی از امروز برای بازی‌بازان فراهم شده است. ضمنا نسخه‌ی سیستم عامل iOS این عنوان نیز در راه است، اما تاریخ عرضه‌ی آن هنز مشخص نیست و باید منتظر اخبار تکمیلی سازندگان در روزهای آینده باشیم. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت ویدئویی از The Survivalists اقدام کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.