پی سی تاریخ انتشار بازی Planet Coaster: Console Edition مشخص شد - پی سی

استودیوی سازنده‌ی Planet Coaster: Console Edition که در گذشته به معرفی این بازی پرداخته بود، امروز از تاریخ دقیق عرضه‌ی آن برروی کنسول‌های نسل هشتم و نهم رونمایی کرد که می‌تواند خبر خوبی برای بسیاری از بازی‌بازان باشد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئوی تازه‌ای از بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

Planet Coaster: Console Edition  از سری عناوین ماجراجویی است که در آن باید وارد شهربازی شده و لحظات لذت‌بخشی را با مردم آن تجربه کنید. بدون شک تجربه‌ی استفاده از انواع ترن هوایی در بازی بسیار جذاب است و هیجان فراوانی را به بازی‌بازان منتقل می‌کند. نسخه‌ی اصلی این بازی با نام Planet Coaster ابتدا در گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و استقبال نسبتا خوب افراد مختلف را در بر داشت. حال در نسخه‌ی جدید که مخصوص کنسول‌ها است، تغییرات گسترده‌ای را در گیم‌پلی و بخش‌ها شاهد هستیم. گفتنی است که شرکت فرانتیر (Frontier) وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده دارد.

بازی Planet Coaster: Console Edition قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس در دسترس قرار گیرد. ضمنا دارندگان پلی‌استیشن ۵ تنها دو روز پس از تاریخ ذکر شده قادر به تجربه‌ی این بازی خواهند بود. نسخه‌ی Deluxe این بازی نیز به صورت دیجیتالی و با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار و امکانات بسیار بیشتر به دست هواداران خواهد رسید. پیش خرید آن نیز از امروز امکان‌پذیر است. همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئویی هم از Planet Coaster: Console Edition عرضه شده است که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.