پی سی تاریخ انتشار بازی Mars Horizon مشخص شد - پی سی

شرکت سازنده‌ی Mars Horizon که در گذشته به معرفی این بازی پرداخته بود، امروز تاریخ دقیق انتشار آن برروی پلتفرم‌های مختلف را تعیین کرد. ضمنا تریلر تازه‌ای از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.

Mars Horizon از سری عناوین شبیه‌سازی و استراتژی محور است که در آن باید کنترل چند مامور فضایی را به دست گرفته و فعالیت‌های خود را به خوبی انجام دهید تا به اهدافت دلخواهتان دست یابید. اصلی‌ترین هدف شما، آوردن انسان‌های داوطلب به مریخ و تامین نیازهای آن‌ها است. در این راه هم آیتم‌های فراوانی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا پیشروی بهتر و آسان‌تری نسبت به قبل داشته باشید. همچنین از دیگر ویژگی‌های این بازی باید به امکان شخصی‌سازی و کشف رمز و رازهای متنوع اشاره نمود. گفتنی است که شرکت د ایرگیولار کارپریشن (The Irregular Corporation) وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده دارد. بازی‌بازان این استودیو را با توسعه‌ی عناوین خاطره‌انگیزی می‌شناسند و حال باید دید که عملکرد آن‌ها در خصوص بازی گفته شده چه خواهد بود. چندی پیش هم تریلری از این عنوان منتشر شد که برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بازی Mars Horizon قرار است در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گیرد. همان‌طور که گفته شد، امروز ویدئوی جالبی هم از این بازی عرضه شده است که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.