پی سی تاد هاوارد: تا رونمایی از Starfield زمان زیادی باقی مانده است - پی سی

آقای تاد هاواراد (Todd Howard)، کارگردان دو بازی به شدت مورد انتظار Starfield و The Elder Scrolls 6، اخیرا اطلاعاتی از این عناوین را در اختیار هواداران قرار داده است. در مصاحبه‌ی صورت گرفته، آقای هاوارد در کنار اشاره به تمرکز تیم سازنده برروی ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک‌نفره، به یکی از سوالات پرتکرار هواداران یعنی زمان رونمایی از آن‌ها نیز پاسخ داده است. در این مصاحبه، کارگردان بازی تاکید کرده که هنوز زمان زیادی تا رونمایی از بازی Starfield باقی مانده است.

در کنار اشاره به زمان‌بر بودن روند ساخت محتوای مورد نیاز، توسعه‌ی طرح‌های گرافیکی، دموها و موارد دیگر، آقای هاوارد تاکید کرده است که دوست ندارد «بازی‌بازان را گمراه کند». به نظر کارگردان بازی، روشی مشابه بازی Fallout 4 یعنی یک نمایش بزرگ و انتشار بازی با فاصله‌ی چند ماه بسیار منطقی‌تر به نظر می‌رسد. البته این تصمیم تیم سازنده به این معنی است که هواداران مجبور هستند زمان بیشتری را برای دریافت اطلاعات جدید از بازی مورد علاقه‌ی خود منتظر بمانند.

در حال حاضر، تاریخ دقیق انتشار و یا حتی پلتفرم‌های مقصد بازی Starfield هنوز مشخص نشده است. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که خریداری شدن استودیوی سازنده توسط شرکت مایکروسافت چه تاثیری بر آینده‌ی این عناوین مورد انتظار خواهد داشت. البته آقای هاوارد پیش از این بیان کرده بود که برای بازی Starfield، موتور بازی‌سازی استودیو در زمینه‌ی هوش مصنوعی، انیمیشن‌ها و بسیاری موارد دیگر به شدت پیشرفت خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.