پی سی تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - پی سی

تاد هاوارد (Todd Howard)، رئیس استودیوی بتسدا (Bethesda) و کارگردان عناوین تحسین شده‌ای مانند Fallout 3 و The Elder Scrolls V: Skyrim، به تازگی در مصاحبه‌ای با گاردین اعلام کرده است که Fallout 76 به بتسدا یادآور شد که هواداران واقعا دنبال چه چیزی هستند و این که اکثر آن‌ها دنبال یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی خوب هستند.

می‌توان گفت که Fallout 76 عرضه‌ی پر سر و صدایی را تجربه کرد، اما این دفعه برخلاف دفعات قبلی که این کیفیت بازی‌های بتسدا بود که باعث سر و صدا و هیجان هواداران می‌شد، این بار فضاحتی که Fallout 76 به بار آورده بود باعث خشم همان هواداران شد. البته اگر صادق باشیم، بتسدا پشتیبانی پس از عرضه‌ی فوق‌العاده خوبی از بازی کرده است و با عرضه‌ی به‌روزرسان‌هایی مانند Wastelanders و Steel Dawn هم بازی را با محتوای سرگرم‌کننده پر کرده است و همین که بخش اعظمی از باگ‌های آن را رفع کرده است. اما هنوز هم جمع کثیری از هواداران از این بازی و جهتی که رفته است راضی نیستند و تاد هاوارد هم به خوبی از این مهم آگاه است.

هاوارد به تازگی مصاحبه‌ای با نشریه‌ی گاردین داشت و در مورد Fallout 76 هم صحبت کرد. او گفت که عرضه‌ی اولیه‌ی بازی بسیاری را ناامید کرد و همچنین بازخورد منفی نسبت به The Elder Scrolls Online و این بازی، باعث شده تا بتسدا بفهمد که هواداران آن‌ها به دنبال یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی خوب هستند:

ما فهمیدیم که اگر بازی چندنفره باشد، حتی اگر نام The Elder Scrolls و Fallout را یدک بکشد، باز هم بسیاری به دنبال تجربه‌ی یک بازی تک‌نفره‌ی خوب هستند. آن‌ها نمی‌خواهند که توسط یک تجربه‌ی چندنفره حواسشان پرت شود. بازی‌های مختلف تجربه‌ای چندنفره‌ی مختلفی دارند و همه‌ی آن‌ها به نوع خود جذاب هستند.

تاد هاوارد گفت که این استودیو در آینده نسبت به ایده‌ی ساخت بازی‌های چندنفره‌ی بیشتر ذهن بازی دارد، اما باز هم عناوین تک‌نفره‌ی خوش‌ساخت را در اولویت قرار خواهد داد. البته تا اواسط سال ۲۰۲۱، این استودیو دیگر کاملا به بخشی از مایکروسافت تبدیل خواهد شد و به همین سبب پیش‌بینی آینده‌ی آن دشوار است.

بازی Fallout 76 هم اکنون برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.