پی سی تاد هاوارد احتمال ساخت عناوین چندنفره‌ی بیشتر مانند Fallout 76 را رد نمی‌کند - پی سی

بدون شک بازی Fallout 76 یکی از ضعیف‌ترین عناوین شرکت بتسدا (Bethesda) محسوب می‌شود. این بازی نقش‌آفرینی در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شد و به علت مشکلات فنی و غیرفنی مختلف مورد انتقاد شدید بازی‌بازان و منتقدین قرار گرفت. با این حال بتسدا در طول این دو سال با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها و محتوای مختلف به خوبی از این بازی پشتیبانی و مشکلات آن را به تدریج برطرف کرده است. به لطف پشتیبانی خوب بتسدا، هنوز هم بازی‌بازان زیادی به تجربه‌ی این بازی می‌پردازند. با توجه به این امر، بتسدا احتمال ساخت عناوین آنلاین و چندنفره در آینده را رد نمی‌کند.

آقای تاد هاوارد (Todd Howard)، رییس بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios)، اخیراً مصاحبه‌ای را با وب‌سایت GameIndustry انجام داده و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است. وی در بخشی از صحبت‌های خود به بازی Fallout 76 اشاره کرد و توضیحاتی را در مورد آن ارائه داد.

وی در این باره گفت:

با وجود مشکلات مختلف و نقدهایی که به درستی به Fallout 76 وارد شد، در نهایت افراد بسیاری به تجربه‌ی بازی پرداختند. این در مقیاس یک Fallout معمولی نبود، اما میلیون‌ها نفر که به ما گفتند چیزی در اینجا وجود دارد، پس اجازه دهید آن را ادامه دهیم. من به تیمی که برروی این بازی کار کرده و هر ماهه آن را به اثر بهتری تبدیل کرده است، افتخار می‌کنم. من فکر نمی کنم بدون داشتن نظم و انضباط برای کار کردن، یک فرمول جادویی وجود داشته باشد. بدون وجود جامعه‌ای که این بازی برای خود ساخته و واقعاً به ما اعتقاد داشته باشد، نمی‌دانم که آیا ما می‌توانستیم به جایی که اکنون هستیم برسیم و یا خیر.

به گفته‌ی آقای هاوارد، تجربه‌ی Fallout 76 برای بتسدا مثبت بوده است. اگرچه آن‌ها هم‌اکنون برروی توسعه‌ی بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls 6 متمرکز هستند ، اما ممکن است در آینده تجربه های چندنفره‌ی مشابهی را توسعه دهند.

به طور کلی Fallout 76 یک تجربه‌ی مثبت برای ما بوده است. این بازی باعث شد تا ما به توسعه‌دهندگان بهتری تبدیل شویم ، و ارتباط بیشتری با انجمن طرفداران Fallout داشته باشیم. بنابراین احتمال ساخت عنوان چندنفره‌ی مشابه در آینده را رد نمی‌کنم.

بازی Fallout 76 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.